‘Aslan’ gibi büyüme

Güncelleme Tarihi:

‘Aslan’ gibi büyüme
Oluşturulma Tarihi: Ocak 03, 2016 21:30

TÜRKİYE’de uzun süredir sessiz kalan aslan logosuyla ünlü Fransız Peugeot, yılın 11 ayında 19 bin 186 adet binek otomobil ve 9 bin 391 adet hafif ticari araç olmak üzere toplam 28 bin 577 adet satış rakamı gerçekleştirerek, yüzde 3.5 pazar payı elde etti.

Haberin Devamı

Ocak-Kasım döneminde Türkiye otomotiv pazarı geçen yılın aynı dönemine oranla yüzde 31 büyürken, Peugeot satışları yüzde 47 oranında bir artış elde ederek pazarın üzerinde bir büyüme sergiledi. Peugeot Türkiye Genel Müdürü Laurent Pernet, yaşanan sıkıntılı ve dalgalı döneme rağmen Peugeot Türkiye olarak önemli bir başarıya imza attıklarını belirtti. Türkiye’nin çok dinamik bir pazar olduğunu söyleyen Pernet, Peugeot Türkiye olarak hedeflerinin hep podyumda olmak olduğunu açıkladı. Pernet, şunları söyledi:

Peugeot 208 modelinin satışları 11 ayda yüzde 48, pazar payı yüzde 26 arttı. Peugeot 301 modelinin satışları ise yüzde 36 artış gösterdi. Peugeot 308 modelinin satışları 11 ayda yüzde 94, pazar payı yüzde 60 gibi yüksek seviyede arttı. Peugeot Crossover 3008 modelinin satışları da bir önceki yılın aynı dönemine göre artı 56 arttı. Hafif ticari araçlarda da önemli artış oldu.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!