Güncelleme Tarihi:
Ocak-Kasım döneminde Türkiye otomotiv pazarı geçen yılın aynı dönemine oranla yüzde 31 büyürken, Peugeot satışları yüzde 47 oranında bir artış elde ederek pazarın üzerinde bir büyüme sergiledi. Peugeot Türkiye Genel Müdürü Laurent Pernet, yaşanan sıkıntılı ve dalgalı döneme rağmen Peugeot Türkiye olarak önemli bir başarıya imza attıklarını belirtti. Türkiye’nin çok dinamik bir pazar olduğunu söyleyen Pernet, Peugeot Türkiye olarak hedeflerinin hep podyumda olmak olduğunu açıkladı. Pernet, şunları söyledi:
“Peugeot 208 modelinin satışları 11 ayda yüzde 48, pazar payı yüzde 26 arttı. Peugeot 301 modelinin satışları ise yüzde 36 artış gösterdi. Peugeot 308 modelinin satışları 11 ayda yüzde 94, pazar payı yüzde 60 gibi yüksek seviyede arttı. Peugeot Crossover 3008 modelinin satışları da bir önceki yılın aynı dönemine göre artı 56 arttı. Hafif ticari araçlarda da önemli artış oldu.”