Güncelleme Tarihi:
DÜNYANIN en büyük spor kulüplerinden biri olan Barcelona’ya sponsor olan lastik üreticisi Lassa, milli futbolcu Arda Turan’ın transferiyle bu etkiyi Avrupa’da hissetmeye başladı. Bundan 3 yıl öncesine kadar dış pazarlarda sadece 10 tabelalı satış noktası bulunan Lassa’nın, bugün itibarıyla bu sayının 130’a yaklaştığını aktaran Brisa Tüketici Ürünleri Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı Levent Akpulat, “Tabelalı mağaza açma oranımız FC Barcelona işbirliğimiz sonrasında çok hız kazandı.
BARCELONA’YA MAĞAZA
“Bu hedef kapsamında rcelona’nın masaya getirdiği teklif en doğrusu olarak tarafımızdan değerlendirildi. Aradan geçen 7 aylık sürede daha şimdiden çok büyük faydalar görmeye başladık. Örneğin bu işbirliği öncesinde İspanya’da Lassa tabelalı mağaza açmakta zorlanırken, Barselona’daki ilk mağazamızı Eylül ayında açtık ve İspanya genelinde toplam 41 mağazaya ulaştık. Daha çok yeni Almanya’da ilk tabelalı mağazamızı açtık.”
Distribütörleri hayal zannetti
İSPANYA distribütörüyle 20 yıldır kesintisiz çalıştıklarını kaydeden Akpulat, “Ancak ben hiçbir dönemde bu kadar heyecanlandıklarını, canla başla Lassa markası için değer üretmeye çalıştıklarını hatırlamıyorum. Öyle ki, Barselona mağazamızın açılışı için Kulübün tarafımıza tahsis ettiği resmi otobüsüyle mağazaya gittiğimizde, distribütörümüz gözlerine inanamadı ve hayal gördüğünü sandı. Bu hiçbir şeyle değiştiremeyeceğiniz bir duygu” diye konuştu.
4 yıllık anlaşma süresince Lionel Messi, Neymar Jr., Luis Suárez, Andrés Iniesta, Arda Turan, Juan Carlos Navarro, Víctor Tomàs, Sergio Lozano, ve Aitor Egurrola gibi dünyaca ünlü FC Barcelona yıldızları, reklam filmleri dahil tüm Lassa iletişim çalışmalarında yer alabilecek.