Arçelik, Bosna-Hersek'teki ilk mağazasını açtı

Güncelleme Tarihi:

Arçelik, Bosna-Hersekteki ilk mağazasını açtı
Oluşturulma Tarihi: Mart 17, 2007 13:01

Arçelik AŞ, Bosna-Hersek'te sadece Beko ürünlerinin satıldığı ilk mağazasını Saraybosna'da açtı

Haberin Devamı

Arçelik'ten yapılan yazılı açıklamada, sadece Beko ürünlerinin satışa sunulduğu “Beko Özel Mağazacılık” sistemini, Doğu Avrupa ve Bağımsız Devletler Topluluğu ülkeleri başta olmak üzere global pazarlara ihraç eden Arçelik AŞ'nin, Bosna-Hersek'teki ilk mağazasını Saraybosna'da açtığı kaydedildi.

Bu çerçevede, 2002 yılından bu yana Bosna-Hersek pazarında yer alan Arçelik AŞ'nin önümüzdeki 4 yıl içinde bu ülkedeki Beko özel mağaza sayısını 50'nin üstüne çıkarmayı hedeflediği belirtildi.
Bosna'nın en büyük ithalatçılarından biri olan Omega ve Arçelik AŞ işbirliği ile gerçekleşen bu pazardaki ilk “Beko Özel Mağaza” açılışına, Arçelik AŞ Genel Müdürü Aka Gündüz Özdemir, Arçelik AŞ Genel Müdür Yardımcısı Nadir Yalçınalp ve Omega Genel Müdürü Miralem Hrustemovic-Lalo'nun katıldığı ve açılışın ardından ülkedeki 300'ü aşkın yetkili satıcının bir araya geldiği yetkili satıcılar toplantısının gerçekleştirildiği ifade edildi.

Haberin Devamı

Toplantıda konuşan Özdemir'in, “Biz Arçelik şirketi olarak markalı ürün satışının şirket verimliliği ve karlılığı üzerindeki etkisini çok iyi biliyoruz. Bu sebeple, uluslararası satışlarda da markalı ürünlerimizin satışlarını artırarak yurt dışı pazar payımızı yükseltmek en önemli stratejimiz olmuştur. 2007'de uluslararası satışlarımızın toplam cirodaki payını yüzde 50'ye çıkarmayı hedefliyoruz” ifadelerini kullandığı kaydedildi.

Arçelik AŞ'nin kuruluşundan bu yana Türkiye'de uyguladığı ve global pazarlara Beko markası ile taşıdığı “Beko Özel Mağazacılık” sisteminde buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinesi ve fırın olmak üzere dört ana beyaz eşya grubunda sadece Beko markası satışa sunuluyor.
Bosna-Hersek'te beş yıldır faaliyette bulunan Arçelik AŞ'nin, 2006 yılında bu pazarda yaklaşık 110 bin adet ürün satışı gerçekleştirdiği ve 2007'de adet bazında yüzde 18 artış hedeflediği bildirildi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!