Güncelleme Tarihi:
Konferans bu yıl gelirlerini Mor Çatı’ya aktararak gerçekleştiriliyor. Konferansın ana teması, araştırmadaki global yenilikleri katılımcılarla paylaşmak, bunların Türkiye’nin yakın geleceğini anlamakta ve pazarlama ortamına uyarlamakta nasıl değerlendirileceğini tartışmak.
Her işini kendi yaptığı küçük bir araştırma şirketini dünyanın en büyük kuruluşlarından birisi yapan Didier Truchot, Ebru Baki ile araştırmadaki değişimin yanı sıra kişisel başarı notlarını paylaşacak. Konferans Başkanlığını yapan Vural Çakır ömrünü doldurmasına rağmen bir türlü vedalaşılamayan araştırma yaklaşımları ile yolların nasıl ayrılması gerektiğini aktaracak.
Ralf Ganzenmueller müşteri iletişiminin nasıl kesintisiz bir sisteme dönüşebileceğini, Gerry Hahlo marka reklam performans ölçümlerinin yeni medya ortamında sıkıcı rakamlardan yaratıcılığa doğru nasıl yönlenebileceğini anlatacak. Carlo Stokx gelişmekte olan ülkeler ve küçük şirketlerin araştırmada yeniliklerde nasıl daha başarılı olabileceklerini paylaşacak.