Güncelleme Tarihi:
Haftaya satışa sunuluyor
Antimic’in mutfak, banyo, çamaşır, genel yüzeyler, el köpüğü, el hijyeni ve ıslak mendil olarak geliştirilen nanoteknolojik hijyen ürünlerinin tanıtıldığı toplantıda bilgi veren Nanotego Yönetim Kurulu Başkanı Serhat Görgün, gelecek hafta internetten satışa sunulacak ürünlerin yılın son çeyreğinde de market raflarında yer alacağını belirtti. Inovent’in geliştirdiği bu ürünü Nanotego’nun ticarileştirdiğini anlatan Görgün, “Şu anda Antimic’in 7 ürününü, internetten set halinde satacağız. Hedeflediğimiz 2 milyon hanenin her birine 2 veya 3 set Antimic sokmayı planlıyoruz. 2011 yılında 120 milyon TL ciro hedefliyoruz” dedi. Antimic ürünlerinin pazarlamasını üstlenen KLC Pazarlama Genel Müdürü Cenk Rodoslu da, bu iş için 1.5 milyon dolarlık bir bütçe oluşturduklarını belirterek, “Tüm ulusal ve uluslararası zincir marketler ve yurtdışı pazarlarda da ürün satışı başlayacak. Amerika ve Avrupa’dan talep çok yoğun. Antibakteriyel mendil üreten bir şirket ile anlaşma sağladık. Ayrıca halı ve deri şirketleri de ilgileniyor.”
25 yeni ürün için çalışmalar sürüyor
NANOTEGO Yönetim Kurulu Başkanı Serhat Görgün, şu bilgileri verdi: “Çocuk bezi, klima filtresi, ayakkabı spreyi, ıslak mendil gibi çok farklı ürünlerin içeriğine sokulabilir. Bunun dışında 25 farklı hijyen ürünü daha piyasaya sunacağız. Piyasaya sürülen bu ilk 7li ekonomik paketin yanı sıra önümüzdeki dönemde inovatif birçok ürün Antimic markası ve KCL iş birliği ile perakendede yerini alacak.”