Güncelleme Tarihi:
Terracity, ulusal ve uluslararası 150 mağaza, 30 kafe ve restoran 48 bin metrekare kiralanabilir alana sahip. Pramerica’nın Avrupa CEO’su Eric Adler, “TerraCity, EriaPartners ile ortaklığımızın tamamlanan ilk projesi ve Türkiye’ye olan taahhütlerimizin bir ifadesidir” dedi. Pramerica’nın Türk gayrimenkul sektöründe büyümeyi sürdürmeyi planladığını ve İstanbul’da bir başka büyük projenin geliştirilmesi konusunda çalışmalarını sürdürdüğünü ifade etti. Projenin finansmanını sağlayan fon Wafra’nın Genel Müdürü Monir Barakat ise, “Türkiye yatırımcılarımız için kilit bir pazar ve bizler yakın gelecekte Türkiye’ye yönelik daha fazla fon kurmak istiyoruz” dedi.
12 milyon ziyaretçi
TerraCity’nin açılışında konuşan EriaPartners’ın Yönetici Ortağı Aytek Şavkan, “TerraCity’nin açılışıyla birlikte Lara bölgesinin kentin yaşamında daha da önemli bir rol üstleneceğine inanıyoruz” dedi. EriaPartners’ın Yönetici OrtağıDr. Frithjof Fuchs ise alışveriş merkezinin tamamının açılış öncesi kiraya verildiğini vurguladı. TerraCity Antalya’da yaklaşık 1500 kişilik istihdam yaratırken, yılda 12 milyondan fazla kişi tarafından ziyaret edilmesi bekleniyor. Alışveriş merkezinin kiralama sürecinin ve yönetiminin sorumluluğunu dünyanın en büyük alışveriş merkezi işletmecilerinden biri olan Almanya kökenli ECE’ nin Türkiye ofisi ECE Türkiye üstleniyor. Aralarında Burberry, Trussardi, Massimo Dutti, Brandroom gibi markaların yanısıra, Midpoint ve Mezzaluna gibi İstanbul’un başarılı zincir restoranlarının da bulunduğu mağazalardan 40’ı Antalya’ya ilk kez geliyor. Mars Entertainment’ın TerraCity’de açacağı sinema kompleksi de Antalya Film Festivali kapsamındaki etkinliklere sahne olacak.