Güncelleme Tarihi:
Fibabanka ve Vodafone ana sponsorluğunda, Marka Konseyi desteği ile Capital ve Ekonomist dergileri tarafından düzenlenen Anadolu Markaları Yarışması’nda kazananlar belli oldu. Bu yıl dokuzuncu kez gerçekleştirilen yarışmada ödüller, 31 Ekim 2016 gecesi, İstanbul SwissOtel The Bosphorus’ta yapılan törenle sahiplerini buldu.
Anadolu’da marka bilincini yerleştirmeyi ve “marka olma” konusunu öne çıkarmayı amaçlayan yarışmada, 2016 yılında izledikleri marka stratejileriyle başarı öyküsü yaratan 19 firma ödül kazandı.
Yarışmaya Anadolu’nun dört bir yanından başvurular yapıldı. Büyük İşletmeler Ticaret, Tarım-Gıda, İmalat alt kategorilerinde ayrı ayrı değerlendirilirken, Küçük İşletmeler ve Dijital Dönüşüm başlıkları altında firmalar ayrıca ödüllendirildi.
Capital ve Ekonomist dergileri Yayın Direktörü M.Rauf Ateş’in ev sahipliği yaptığı ödül töreninde, Fiba Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hüsnü Özyeğin, Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı M. Sinan Kızıldağ, Fibabanka Genel Müdürü Bekir Dildar ve yarışmanın eş- sponsorluğunu üstlenen Sinpaş GYO iş dünyasının temsilcileri ile bir araya geldi.
ANADOLU MARKALARI 2016 ÖDÜL KAZANANLAR LİSTESİ
Ödüller, Küçük ve Büyük İşletmeler ve Dijital Dönüşüm olmak üzere 3 grupta verildi. “Büyük İşletmeler” kapsamında, Ticaret, Tarım-Gıda ve İmalat alt kategorilerinde 9 firma ilk üç dereceyi paylaşırken 4 firma da jüri özel ödülüne layık görüldü. “Küçük İşletmeler” kapsamında ilk üçe giren firmaların yanı sıra bir de jüri özel ödülü verildi. Dijital Dönüşüm kategorisinde ise 2 firma ödül aldı.
Büyük İşletmeler
Ticaret Kategorisi:
1- Makro Market
2- Biletal
3- Calista Luxury Resort
Jüri Özel Ödülü: Sadık Grubu ve Bilkent Cyberpark
Tarım-Gıda Kategorisi
1- Ulusoy Un
2- İpek Hanım’ın Çiftliği
3- Oba Makarnacılık
Jüri Özel Ödülü: Estuz
İmalat Kategorisi
1- Yataş Grup
2- Alpala Grup
3- Berdan Cıvata
Jüri Özel Ödülü: Ofisline
• Küçük İşletmeler
1- Bilge Çiftliği
2- Ceyda Gıda
3- Valiz Dünyası
Jüri Özel Ödülü: Ganioğulları/ Elif Konsept