Güncelleme Tarihi:
Anadolu Sigorta kendi sektöründe son üç yıldır arka arkaya lider marka olmasından dolayı, “Sürdürülen Başarı Ödülü”nün de sahibi oldu. 81 ilde, 10 bin 969 tüketici ile bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak ve özel ekonometrik analiz modeli ile belirlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2012 yılı 4. çeyrek sonuçları, 23 Mayıs günü yapılan tören ile açıklandı. Sağlık sigortası/kasko sektöründe Anadolu Sigorta müşteri memnuniyetinde lider şirket oldu.
Araştırmada müşteri beklentisi, algılanan kalite, algılanan değer, müşteri memnuniyeti, müşteri şikayeti ve müşteri bağımlılığı gibi kriterler ölçüldü. Anadolu Sigorta Genel Müdürü Musa Ülken, “Sunduğumuz tüm ürün ve hizmetleri, sigortalılarımızın talep ve ihtiyaçları doğrultusunda sürekli yeniliyor, şekillendiriyoruz” dedi.