Güncelleme Tarihi:
Çocuk ürünlerine koyduğu ağır denetimleriyle bilinen Amerika, Türk malı oyun hamurlarından ithal etmeye başladı. Çok sayıda AB ülkesinin ardından ABD’ye de Türk buğdayından ürettiği oyun hamurunu satmayı başaran Let’s, Çinli rakiplerini geride bıraktı. Let’s Genel Müdür Yardımcısı Bulut, Paperworld’de, Avrupa ve ABD’yle toplamda 800 bin dolarlık bağlantı yaptıklarını söyledi
Türk markası Let’s dünyanın en büyük Kırtasiye ve Kağıt Fuarı Paperworld’de önemli bir bağlantı yaptı. Yüzde yüz Türk buğdayından elde edilen oyun hamurları üreticisi Let’s Genel Müdür Yardımcısı Alp Bulut, çocuk ürünlerine koyduğu ağır denetimleriyle bilinen ABD’ye oyun hamuru sattıklarını söyledi.
Çok sayıda AB ülkesinin ardından ABD’ye de Türk buğdayından ürettiği oyun hamuru satmayı başardıklarını belirten Bulut, “Bu fuarda Çinli rakiplerimizi geride bıraktık. Her yıl ocak ayında Almanya’nın Frankfurt şehrinde düzenlenen Paperworld’de toplamda 800 bin dolarlık bağlantı yaptık. Kendi teknolojimiz ve kendi organik üretim sistemimiz ile ürettiğimiz Let’s oyun hamurları kıtalararası ilk yolculuğuna çıkıyor. Çin’le girdiğimiz amansız rekabette kalite ve sağlığı tercih eden ülkelerin bizi tercih etmesi üretim azmimizi daha da artırdı. Umuyoruz ki, çok yakında Rusya, Avrupa ve bilhassa Amerika’ya daha büyük ihracat rakamlarına ulaşacağız” dedi
HEDEF TÜRKİ CUMHURİYETLER
Paperworld’un ardından Türkmenistan’ın başkenti Aşkabat’ta 10-12 Şubat tarihlerinde gerçekleşen ve T.C. Ekonomi Bakanlığı’nın Meridyen Fuarcılıkla düzenlediği 6. Türk İhraç Ürünleri Fuarı’na da katıldıklarını belirten Let’s Genel Müdür Yardımcısı Alp Bulut, yaptığı açıklamada, “Bu yıl ilk defa katıldığımız bu fuarın ardından ihracatta bir yönümüzü de Türk Cumhuriyetleri’ne yönlendiriyoruz. Bu derece ilgi görebileceğimizi tahmin etmemiştik. Fuarın ilk günü distribütörlük anlaşması imzaladık. Gelecekte Türkmenistan ile ciddi işler yapacağımıza inanıyoruz” diye konuştu.