Güncelleme Tarihi:
Chevrolet’nin yeni küçük SUV modeli Trax’in lansmanında konuşan Atmaca, Türkiye’nin, markanın Avrupa’daki büyümesine büyük katkı sağladığını, böylelikle öneminin her yıl giderek arttığını söyledi.
4’NCÜ BÜYÜK PAZAR
Geçen yıl Türkiye’nin, Chevrolet’nin Avrupa’daki 4. büyük pazarı olduğunun altını çizen Atmaca, “Türkiye’de lansmanını yaptığımız her modelde, 140 ülke içinde ilk 10’a girdik. Bu yılın ilk çeyreğinde Cruze satışlarında, 142 ülke arasında Türkiye 10. sıraya yükselirken, geçen yıl Aveo satışlarında 7. sıradaydık. Captiva’da da önemli bir pazarız. Bu yüzden 2.0 lt motor seçeneğini ürettirdik” ifadesini kullandı.
Captiva alamayan Trax’a bakacak
CHEVROLET’nin küçük SUV segmentindeki temsilcisi Trax, Haziran ayında Türkiye’de yollara çıkmaya hazırlanıyor. Yeni Modeli Trax ile yıl sonuna kadar 1400 adetlik satış hedefi belirlediklerini söyleyen Chevrolet Türkiye Genel Müdürü Tolga Atmaca, Chevrolet’nin SUV segmentinin 2016 yılına kadar iki kat büyüyeceğini bildiği için bu sınıfa önemli yatırım yaptığını söyledi. Captiva’ya ulaşamayan müşterlerin Trax’a yöneleceğini belirten Atmaca, “Trax’ın fiyatlarının 48 bin ila 55 bin TL arasında olmasını hedefliyoruz” diye konuştu. Türkiye’de 1.4 litre 140 beygirlik motorla, önden çekişli ya da dört tekerlekten çekişli olarak alınabilecek Trax’ın otomatik vites seçeneği ise Ekim ayında pazara sunulacak. 1.6 litre 115 beygirlik versiyonu da bulunan Trax’ta bu motor seçeneği sadece manuel vites ve önden çekişli olarak alınabilecek. 1.6 litrelik dizel motorlar da 2014’te Trax’de yer alacak.