Güncelleme Tarihi:
MetLife Türkiye Genel Müdürü Deniz Yurtseven, “MetLife International’ın 2010’da satın aldığı American Life’ın Türkiye yapılanmasıyla birlikte bundan sonra MetLife Türkiye çatısı altında birlikte faaliyet göstereceğiz. İki şirketin üretim gücü birlikte düşünüldüğünde hayat ve ferdi kaza branşlarındaki toplam prim üretimi bakımından, Türkiye’de ilk 5’e giriyoruz. Amacımız ilk 5’te güçlü ve kalıcı olmak” dedi. Deniz Emeklilik’in bugüne kadar ‘Denizbank’ markasının sinerjisinden yararlanarak bilinirliliğini artırdığını söyleyen Yurtseven şöyle konuştu: “Yeni dönemde başlatacağımız tanıtım kampanyalarıyla MetLife Türkiye’nin bilinirliliğini artıracağız. Bunun için MetLife International’ın kullandığı ‘mutlu köpek’ olarak da anılan çizgi film kahramanı ‘Snoopy’yi biz de reklamlarımızda kullanacağız.”