Oluşturulma Tarihi: Ocak 13, 2010 10:03
Adana'nın Kozan ilçesinde, kazandığı çok sayıda tüketici ödülü ve internette açtığı “Ballı Dükkan” sitesi ile dikkati çeken Anavarza Bal, bir süredir üzerinde çalıştığı “Alo Bal Bilgi Hattı”nı tüketicilerin hizmetine sundu.
Anavarza Bal Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Sezen, yaptığı açıklamada, “Alo Bal Bilgi Hattı” ile tüketiciye bal hakkında bilinmesi gereken önemli detayları aktardıklarını söyledi.
Balın, içinde barındırdığı vitaminler, enzimler, mineraller ve aminoasitler sayesinde zengin bir enerji kaynağı olduğunu belirten Sezen, bu tüketim maddesinin faydaları konusunda herkesin bilinçlenmesi gerektiği düşüncesiyle hareket ettiklerini ifade etti.
Sezen, bu amaçla “Alo Bal Bilgi Hattı” oluşturduklarını belirterek, “Bal hakkında tüketicinin kafasında çok fazla soru işareti vardı. Bize yıllardır, 'sahte bal nasıl ayırt edilir? Gerçek bal kristalize olur mu?' şeklinde sorular geliyordu. Tüm bu soruların cevabını verebilmek ve bal hakkında tüketiciyi bilinçlendirmek için bu hattı kurduk” dedi.
Bilgilendirmeye yönelik hattın, 7 gün 24 saat hizmet vereceğini kaydeden Sezen, şöyle konuştu:
“Bu bilgi hattı ile doğal bir şifa ürünü olan bal hakkında bilinmesi gereken her şey tüketiciye ulaştırılacak. Sadece bizim ürettiğimiz bal değil, aldığı diğer tüm ürünler konusunda bilgilenme ihtiyacı duyan vatandaşlar, balın gerçek olup olmadığı, kristalleşmesi, çam balının nasıl üretildiği, küçük çocuklara bal yedirilip yedirilmeyeceği, balın kokusu, rengi ve tadının nasıl olması gerektiği tüm sorulara cevap bulabilecek. Aynı zamanda Anavarza Bal ve yaşam destek ürünlerimiz hakkında da ayrıntılı bilgiler veriliyor.”
Sezen, bilgi hattına 0322 444 13 93 numaralı telefondan ulaşılabildiğini kaydetti.