Güncelleme Tarihi:
Türkiye’nin önde gelen markalarının yurt çapında satış ve dağıtımını yapan Akyürek Pazarlama, stratejik büyüme çalışmalarının olumlu iş sonuçlarını almaya devam ediyor. 2014 yılı bağımsız denetim raporu doğrultusunda, Akyürek Pazarlama’nın 2013 yılında 642,6 milyon TL olan net satış rakamı 2014 yılında 681,8 milyon TL’ye yükseldi. Faaliyet karlılığı (FAVÖK) da yüzde 46 artarak 17,5 milyon TL olarak gerçekleşti.
2014 yılında büyüme hedefleri doğrultusunda Akyürek Pazarlama’nın ilk defa kendi markasını piyasaya sürdüğünü ve başarılı sonuçlar aldığını belirten Akyürek Pazarlama Genel Müdürü Uğur Özden, “2014 yılı, 50 yıllık deneyimimizi yenilikçi yatırımlarla desteklediğimiz, tüketici nezdinde marka bilinirliği olan yeni tedarikçilerle Türkiye satış ve dağıtım anlaşmaları yaparak portföyümüzü genişlettiğimiz ve faaliyet karlılığına odaklandığımız bir yıl oldu. Aynı zamanda 2014 yılı marka yatırım yılımızdı. Önümüzdeki dönemde de müşterilerimiz, tedarikçilerimiz ve yatırımcılarımız için değer yaratan bir çözüm ortağı şeklinde hareket etmeye devam edeceğiz” dedi.