Güncelleme Tarihi:
1 milyon TL olan net kârlılık rakamı 3,3 milyon TL; 320,3 milyon TL olan satış rakamları ise 355,9 milyon TL’ye yükseldi. İlk yarıda 10 milyon TL operasyonel karlılığa ulaşan Akyürek Pazarlama’nın satış hedefi, pazar payını iki katına çıkarmak ve beş yıl içinde 2,5 milyar TL ciroya ulaşmak.
Akyürek Pazarlama Genel Müdürü Uğur Özden, “Beş yıl içinde hem şirket bünyesinde bulunan markalara yeni markaları katarak hem de büyüyen bir pazarda yer almanın avantajını kullanarak pazar payımızı iki katına çıkarmayı ve 2,5 milyar TL ciroya ulaşmayı hedefliyoruz” dedi. Bu doğrultuda organizasyonel ve finansal bazı adımlar attıklarını söyleyen Özden, “Şirketimizin ortaklık çalışmaları için Garanti Yatırımı yetkilendirdik, bu konuyu yılsonuna kadar netleştirmek istiyoruz. Bununla birlikte, tahvil ihracıyla ilgili de Tacirler Menkul Değerler’i yetkilendirdik” şeklinde konuştu.
TAHVİL İHRACI GÜNDEMDE
Önümüzdeki günlerde eylül-ekim aylarında tahvil ihracını gerçekleştirmeyi planladıklarını da söyleyen Özden, “JCR Eurasia Rating Akyürek Pazarlama’yı ulusal ve uluslararası düzeyde yatırım yapılabilir kategorisinde değerlendirdi ve Uzun Vadeli Ulusal Notu’nu BBB- (Trk), Uzun Vadeli Uluslararası Yabancı Para Notu’nu BB+, Kısa Vadeli Uluslarası Yabancı Para Notu’nu ise A-3 olarak belirledi.” dedi.