Güncelleme Tarihi:
Dijital platform uygulamalarının içeriklerini bir kutu üzerinden kullanıcılarına sunacak olan TV+ PRO, dijital içeriklere tek platformdan ulaşılmasını sağlıyor.
TV+ PRO’nun basın toplantısında konuşan TV+ Genel Müdürü Gülçin Alıcı Gökçe, zenginleşen içerikler ve yenilikçi teknolojilerle dijital platform pazarında yeni bir dönem başladığının altını çizdi. Gökçe, “Hedefimiz TV+’ı gelişim alanlarıyla farklılaştırarak her şeyin bir arada olduğu bir ‘platformlar merkezine’ dönüştürmek. Bu yolda büyük adımı da TV+ PRO ürünüyle attık. Tüm dijital platform uygulamalarının bulunduğu içerikleri, izleyiciye tek bir kutu üzerinden sunacağız. Kullanıcı dostu bu ‘süper platform’ ile sektörde kapsayıcı ve dönüştürücü bir rol üstleniyoruz” dedi.
Gökçe, yeni ürünle ilgili şu bilgileri verdi: “Mobil uygulamalar üzerinde çalışan dijital platformların tamamını indirebiliyorsunuz ve tek bir kutu üzerinden bütün eğlence dünyanızı yönetebiliyorsunuz. Dijital platformların çoğunu önceden kutuya yerleştirdik ve bu şekilde pazara sunuyoruz. Ayrıca, Google Play Store’daki herhangi bir uygulama da indirilebilecek. Kutu tüm internet sağlayıcılarıyla çalışıyor.
2.4 MİLYON ABONE
Aynı zamanda cihazın taşınabilir özelliğiyle de başka bir alanda kullanılma özgürlüğü bulunuyor.”
TV+ pazar payınının 2014 yılının ikinci çeyreğinden itibaren büyüdüğünü belirten Gülçin Alıcı Gökçe, “Bu yıl ilk çeyrek kapanışı itibarıyla kutu pazar payı yüzde 16.5 seviyesine ulaşırken, kablolu TV pazar payı yüzde 35 oldu. TV+ tavsiye edilme skorunda da son dört çeyrekte düzenli ve istikrarlı bir büyüme var. TV+’ın toplamda 2.4 milyon abonesi bulunuyor. Nisan 2023 dönemi verilerine göre ise IPTV ev müşterimiz 1.4 milyon oldu. Premium paket kullanıcı oranı da yüzde 76’nın üzerinde” dedi. Gökçe, Türkiye’de TV kutu pazarının ise toplamda 7.7 milyon kullanıcısı bulunduğunu belirtti.