Güncelleme Tarihi:
Müşterilerinin yaşamlarını kolaylaştırmayı temel ilke olarak benimseyen Akbank'ın bu hedef çerçevesinde düzenlediği kampanyalar, geliştirdiği ürün ve hizmetler, uluslararası düzeyde de beğeni topluyor.
Akbank, uluslararası iş dünyasının en prestijli ödüllerinden bir olarak kabul edilen, bu yıl 13. kez düzenlenen ve 60 ülkeden 3,800’ü de aşarak rekor katılımın yaşandığı 2016 yılı International Business Awards kapsamında 11 Stevie Ödülü birden kazandı.
Akbank İnsan Kaynakları (İK) Ekibi, Nesilden Nesile Akbanklı Projesi’yle International Business Awards’un uluslararası düzeyde uzmandan oluşan 200 kişilik jürisinin değerlendirmesiyle “Altın Stevie” kazandı.
Büyük Jüri, Akbank'ın, Babalar Günü’nde, “her ihtiyacımız olduğunda yardımımıza koşan, desteğini doğduğumuz günden beri esirgemeyen babalara hediye etmek için” hazırladığı ve “Bababank” adıyla yayınlanan kampanyasına da üç Gümüş Stevie birden verdi.
Akbank’ın “68 yıldır yerini dolduramadıkları tek bankanın Bababank olduğunu” vurguladığı kampanyasının ödülleri, “Yılın En İyi Marka Deneyimi, Yılın Online Pazarlama Kampanyası ve Yılın Düşük Bütçeli Kampanyası” dallarında verildi.
Akbank, Yılın Bilgi Teknolojileri Ekibi (IT Team) alanında da iki Gümüş Stevie Ödülü kazandı. Akbank Bilgi Teknolojileri Ekibi ödüllerini, Şube Uygulama ve Direkt Bankacılık dallarında kazandı.
Akbank Esnaf Kardeşliği, “Yılın Pazarlama Kampanyası - Finansal Ürün ve Hİzmetler” dalında, “Akbank Girişimcilik Birimi” Yılın Bilgi İşlemleri Ekibi dalında, Akbank Varlık Yönetimi “Finansal Hİzmetler - Yılın En İyi Yeni Ürün ve Hizmetler” dalında, Akbank Esnaf Kardeşliği “Yılın En İyi İletişim / Halkla İlişkiler - Pazarlama ve Tüketici Ürünleri” dalında ve Şehrin İyi Hali Projesi de, “Avrupa’da Yılın En İyi Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi” dalında Bronz Stevie Ödülü kazandılar.