Oluşturulma Tarihi: Mayıs 08, 2011 00:00
Geçtiğimiz yıl 15 milyon doların üzerinde mağaza yatırımı yaparak yüzde 62 oranında büyüdüklerini söyleyen FLO Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ziylan, “Biz artık ailenizin değil sülalenizin markası olacağız. Sülalenizdeki her yaş grubundaki bireyler bir kaç farklı ürünü mağazalarımızda bulabilecek” dedi.
‘Fast fashion’a ayak uydurdu
Son iki yılda Flo markasının yüzde 124 oranında büyüdüğünü belirten Mehmet Ziylan şöyle konuştu: “Hem metrekare, hem mağaza sayısı hem de ciro anlamında Türkiye’nin bir numaralı ayakkabı mağazası konumundayız. Türkiye’de pazarın ihtiyaç duyduğu bir alanı kapsadık. Son 15 yıla damgasını vuran ‘Fast Fashion’ akımına ayak uydurduk. Hızlı modayı uygun fiyata satmak zor ama bunun için Amerikayı yeniden keşfetmeye de gerek yok. Yurtdışındaki örnekleri FLO’ya baz alarak kullandık.” FLO Genel Müdürü Selim Taşkın da geçtiğmiz yıl cirosal bazda yüzde 62 oranında büyüdüklerini vurgulayarak şu değerlendirmeyi yaptı: “FLO, Ziylan Grubu’nun yüzde 40’ını taşıyan bir büyüklüğe ulaştı. Geçtiğimiz yıl 15 milyon dolardan fazla mağaza yatırımı gerçekleştirdik. 2010 yılında 35 milyon tüketici bizi ziyaret etti. 1400 çalışanımızla 35 ilde 97 mağazada faaliyet gösteriyoruz. Bu yıl 25 yeni mağaza açarak, 500 kişiye istihdam sağlayacağız.”