Ailece alışveriş satışları artırıyor

Güncelleme Tarihi:

Ailece alışveriş satışları artırıyor
Oluşturulma Tarihi: Mart 24, 2007 00:00

METRO Group’a bağlı, Alman hipermarket zinciri Real’in Türkiye Genel Müdürü Ulf Groth, "Avrupa ülkelerinde alışverişin "ihtiyaçları giderme" amacıyla yapıldığını, Türklerin ise eğlenceli bir ortam yaratarak, alış verişin "tadını çıkardıklarını" belirtti. Groth, "Baba beni okula gönder" kampanyası kapsamında düzenlenen törene katılmak üzere geldiği Adana’da, açıklamada, 1997’den beri hipermarketler zinciriyle faaliyette bulundukları Türkiye’de, dünyanın hiçbir yerinde rastlanmayan bir tüketici profili bulunduğunu belirtti. Avrupa ülkelerinde alış verişin "ihtiyaçları gidermek" için yapıldığını, Türklerin ise alış verişte eğlenceli ortam aradıklarını ifade eden Groth, "Türkler, alış verişin tadını çıkarıyor. Avrupa ülkelerinde aile fertlerinden sadece biri markete gider, Türkiye’de ise ailece alışverişe çıkma geleneği var. Türklerin ailece alış verişe çıkması bizim satışlarımızın artmasını sağlıyor" dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!