Güncelleme Tarihi:
Subaru’nun yeni model çıkarma konusunda ağır kanlı davranmasını, markanan uzun vadeli plan yapmasından kaynaklandığını söyleyen Bayraktar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Bayraktar, bu stratejinin ABD’de meyvelerini vermeye başladığını söyledi. Japon üreticilerin kendilerine has yenilikçi teknolojilere sahip olduğunu ve planlarını uzun vadeli olarak yaptıklarını anlatan Bayraktar, “Bu sayede de uzun vadeli başarılara imza atıyorlar. Subaru, ABD pazarı gibi zor bir pazarda 5 yıldır sürekli olarak pazar payını artırıyor. Geçen yıl satışlarını bir önceki yıla göre yüzde 25 artırdı. Subaru özellikle Yeni Forester’ın gelişiyle, Avrupa için de yeni bir pazarlama stratejisine geçiyor” diye konuştu.
94 BİN 949 LİRA
Subaru’nun yenilenen SUV temsilcisi Forester, 2.0 litrelik 150 beygirlik Boxer ve 240 beygirlik Turbo Boxer motor seçenekleri ile satışa sunuldu. Forester’ın 6 ileri otomatik şanzımana sahip Elegance versiyonu 94 bin 949 TL’den başlarken, 240 beygir gücündeki 8 ileri lineartronic şanzımanlı versiyonun fiyatı, Adventure donanımıyla 118 bin 949 TL’ye çıkıyor. Büyüyen boyutları, yeni güçlü motoru, artan arazi kabiliyeti, konfor ve güvenlik özellikleriyle öne çıkan Forester, sportif sürüş performansını yüzde 11 daha düşük yakıt tüketimi ile birlikte sunuyor. Tüm versiyonlar 4 tekerlekten çekiş sistemini standart olarak sunuyor.