Güncelleme Tarihi:
ÇÖZÜM BULDUK
Avea, Sabancı Üniversitesi ile birlikte hayata geçirdiği “Avea İletişim ve Değişim Okulu” (AİDO) projesini tanıttı. Balcı, programın uygulamaya konduğundan beri 250 bayi müdürünün mezun olduğunu belirterek, bu programa başlamadaki asıl amaçlarının perakende sektöründe yaşanan sürdürülebilir çalışan sorunu olduğunu söyledi. Hüseyin Balcı, projeyi ilişkin şu bilgileri verdi: “Maalesef satış temsilciliği ülkemizde bir meslek olarak değil geçici iş olarak görünüyor. Oysa yurtdışında bu işten emekli olan insanlar var. Bu tablonun ülkemizde de değişmesini istedik. Bunun için de sektörün en önemli ihtiyacı olan donanımlı ve yetişmiş eleman açığı sorununa da kendi çatımız altında çözüm bulma yoluna gittik. Hedefimiz, yüzyüze kanallarımızda yüksek kalitede, hızlı ve değer katan en iyi müşteri deneyimini yaşatmak. Uzun vadede ise kurumsal güven çatısı altında proaktif, yenilikçi ve müşteri odaklı yaklaşımla, uluslararası standartlarda hizmet veren öncü bir teknolojik iletişim eğitim merkezi olmak.”
10 MİLYON TL YATIRIM
Günlük yaklaşık 4 bin TL maliyeti olan eğitim programını şimdiye kadar 250 mağaza müdürüne ve 460 iş ortağına ücretsiz sunan Avea, yılsonuna kadar 350 mezun daha verecek olan proje için 10 milyon TL’yi aşan bir oranda yatırım yapmış olacak. ‘Yönetsel’, ‘Mesleki’, ‘Kişisel ve Kurumsal Gelişim’ olmak üzere 3 bölümden oluşan projede bayi sahiplerine de eğitim veren Avea, 2 fazlık Sabancı Üniversitesi programını başarı ile tamamlayan 460 iş ortağının da üniversitede eğitim almasını sağladı.