Oluşturulma Tarihi: Haziran 28, 2009 00:00
Yapı Kredi Bankası’nın ’Yiyos, İçiyos, Geziyos, Bedava’ sloganı ile tanıttığı Adios, 3 ayda 100 bin kullanıcıya ulaştı. Yapı Kredi Perakende Bankacılık Yönetimi Pazarlama Grupları Başkanı Hakan Kaplan, Adios’un bu başarısında yalnızca uçuş odaklı kart değil, belirli gelir seviyesi gözetmeden, seyahat eden herkese hitap etmesinin etkili olduğunu söyledi.
Bedavaya seyehat ettirmesinin yanı sıra seyahat ile ilgili her türlü harcamada kullanılması, yapılan harcamaların karşılığında toplanan World puanların seyahat için kullanılması halinde belirli bir katsayı ile çarpılarak daha değerli hale gelmesi ile gibi avantajlarla tüketicinin Adios’u benimsemesini sağladığını anlatan Hakan Kaplan, şöyle konuştu: "Adios hava, kara, deniz ulaşımının yanısıra araç kiralama, yurtiçi ve yurtdışı otellerde konaklama, gemi ve paket turlar da dahil olmak üzere seyahatin her aşamasında pek çok fayda sağlayarak müşteri beklentilerini karşılamaya devam ediyor. Adios yalnızca uçuş odaklı bir kart değil. Sadece belirli bir gelir seviyesinin üzerinde ya da çok uçan kişilere değil seyahat eden herkese hitap ediyor. Adios ile nisan ayından bu yana benzeri görülmemiş kampanyalara imza attık."
Adios’un temel özellikleri ise şöyle sıralanıyor: "Worldcard’ın tüm özelliklerine de sahip adios’ta, kazanılan Worldpuanlar seyahat için kullanıldığında belirli bir katsayı ile çarpılarak daha da değerli hale geliyor. Üstelik kart sahipleri puanları yetmezse Avanspuan kullanarak biletlerini satın alabiliyorlar. Adios, havayolu kısıtlaması gözetmeksizin bedava uçak bileti kazandırırken alan vergisini de Worldpuanlarla ödeme imkanı tanıyor.