Adel çantacı oluyor

Güncelleme Tarihi:

Adel çantacı oluyor
Oluşturulma Tarihi: Mart 05, 2010 00:00

Anadolu Grubu ve dünyaca ünlü yazım gereçleri firması Alman Faber-Castell’in ortaklığında faaliyet gösteren ADEL Kalemcilik, okul ve sırt çantası, spiralli lüks defter ve sunum dosyaları pazarına da giriyor.

Haberin Devamı

ADEL Kalemcilik ayrıca, 1 Ocak 2010 tarihi itibariyle Avrupa Bölgesi isim hakkı Faber-Castell tarafından satın alınan Eberhard Faber’i ve ürünlerini bundan böyle Türk tüketicisiyle de buluşturacak.

2009 yılında mevcut ürünlerdeki pazar payını yükselterek ve yeni ürünleri piyasaya sunarak cirosunu %17,4 artışla 87,8 milyon TL’ye çıkaran ADEL, 2010 yılında da kaliteden ödün vermeden büyüme çizgisini devam ettirecek.
 
Türkiye’de yazım, çizim ve boyama ürünleri pazarının lideri ADEL Kalemcilik’in Genel Müdürü Taner Dursun, ürün ailesini Faber-Castell markalı okul ve sırt çantaları, spiralli lüks defterler ve sunum dosyalarıyla büyütürken, yazım ve boyama ürünlerinden yapıştırıcılara kadar mevcut ürün gruplarında da yeniliklere imza atacaklarını açıkladı.

Haberin Devamı

Faber-Castell okul ve sırt çantalarında farklı bir konsept ve tarz üzerinde ilerlediklerini belirten Dursun, “Bir tasarımcı grubuyla birlikte çalışarak ve kullanıcıların görüşlerini alarak, evini sırtında taşıyan Tosbağadan esinlendiğimiz ‘Tosbag’ çanta serimizi yarattık. İlkokul öğrencilerinden gençlere kadar her kesime hitap eden bu ürünlerimizde kumaş cinsi ve kalitesinden ergonomik tasarıma en iyisini yapmaya çalıştık. Tüm ürünlerimizde olduğu gibi, çantalarda da ürün güvenliğini ön planda tuttuk ve uluslararası kabul görmüş laboratuvarlarda test ettirdik. Defterlerde ise kapak tasarımı, estetik ve fonsiyonellik ön planda tutularak 1.kalite Avrupa Hamur Kâğıt kullanıyoruz” şeklinde konuştu.

“Biz Faber-Castell ile kütlesel bir pazarın premium markasıyız. Kalite, ürün güvenliği, tasarım gibi unsurlarda, hep en iyisi ve farklısı olmak için çalışıyoruz” diyen ADEL Kalemcilik Genel Müdürü Taner Dursun, kırtasiye kanalında satılan okul ve sırt çantaları, defterler ve dosyalama ürünlerinin toplam pazar büyüklüğünün üretici/ithalatçı fiyatlarıyla 200 milyon TL’nin üzerinde olduğunu tahmin ettiklerini belirtti. Dursun,  rekabetin oldukça yoğun olduğu bu segmentlerde 3 yıl sonunda toplam 10 milyon TL’lik bir satış hacmine ulaşmayı hedeflediklerini açıkladı.

Haberin Devamı

Eberhard Faber ürünleri artık Faber-Castell çatısı altında…

249 yıllık bir geçmişi olan Faber-Castell’in tarihçesinde yeri olan Eberhard Faber markasını satın alıp, ADEL’in de bu markayı Türkiye’de temsil edecek olmasının kendilerini heyecanlandırdığını belirten Dursun, “Eberhard Faber’in boya kaleminden pastel boyaya, oyun hamurundan yüz boyasına kadar uzanan geniş ürün ailesinin portföyümüze katılmasıyla piyasadaki liderliğimizi pekiştireceğimize inanıyoruz” dedi.

Uluslararası Finansal Raporlama Sistemi bazındaki sonuçlara göre, 2009 yılında net cirosunu %17,4 büyüme ile 87,8 milyon TL’ye çıkaran ADEL’in net karı ise %21 artışla 16,6 milyon TL olarak gerçekleşti. 2009 yılında mevcut ürünlerdeki pazar payını yükselterek ve yeni ürünleri piyasaya sunarak büyümeye devam ettiklerini belirten Taner Dursun, 2010 yılında da kaliteden ödün vermeden büyüme çizgisini sürdüreceklerini söyledi.

Haberin Devamı

Türkiye’de prestijli kalemlere olan ilgi artıyor

ADEL Kalemcilik’in Graf von Faber-Castell markası ile Türkiye pazarına sunduğu lüks yazım gereçleri, özellikle kalemi bir kültür olarak görenler tarafından giderek artan bir ilgiyle karşılanıyor. Her yıl, ‘Yılın Kalemi’ adı verilen ve özel koleksiyon değeri taşıyan kalemin pazara sunulduğunu vurgulayan Dursun, “Türkiye’de prestijli kalemlere yapılan harcama diğer ülkelere göre oldukça düşük olmasına rağmen, yeni ürünlerimizle ilgiyi artırmayı hedefliyoruz” diye konuştu.

ADEL satış ekibi bir kez daha Anadolu yollarında…

ADEL Kalemcilik, her yıl olduğu gibi bu yıl da Mart ayında 13 ilde satış ve pazarlama aktiviteleri düzenleyecek. Toptancılar ve binlerce kırtasiyecinin bir araya geldiği bu faaliyetin ADEL açısından büyük bir önem taşıdığını ifade eden Dursun, “Bu yıl 20 gün sürecek bu aktivitelerde yeni ürünlerimizi doğrudan perakendecilere tanıtma ve karşılıklı iletişim kurma fırsatı elde ediyoruz” dedi. Dursun, yıllık iç piyasa satışlarının yaklaşık %40’ının sipariş olarak alındığı bu aktivitelerde müşterilerin isteklerinin dinlenerek gelecek planlarına dahil edildiğini kaydetti.

 

 

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!