Güncelleme Tarihi:
Geçtiğimiz yıl kapasitesinin yüzde 48’ini Rusya, İtalya, Fransa, Kazakistan başta olmak üzere 40’ın üzerindeki ülkeye ihraç eden Acar Group, bu yıl mevcut pazarlardaki etkinliğini arttırmanın yanı sıra yeni pazarlara açılarak ihracat oranını yüzde 60’lara çıkartmayı hedefliyor.
Acar Group Yönetim Kurulu Başkanı Zekeriya Acar, "İspanya’dan Fransa’ya, Rusya’dan Brezilya’ya, Almanya’dan Kazakistan’a, İtalya’dan Çin’e, Amerika’dan Japonya’ya kadar dünyanın dört bir yanına yaptığımız ihracatımızın altında, 32 yılın bilgi birikimi yatıyor. Şimdi bunu daha da geliştireceğiz" dedi.
YENİ PAZARLARA AÇILACAĞIZ
Bu yıl ihracat yaptıkları pazarlardaki etkinliği artırırken, yeni pazarlara açılmaya devam edeceklerini belirten Acar, şunları söyledi:
"Son yıllarda, önceliklerimiz arasına aldığımız markalaşma yolunda yaptığımız çalışmalar ile sektörümüzün dünya genelindeki tüm fuarlarına katılıyor, dünyanın birçok ülkesinde zincir mağazalar ve kitap evleriyle görüşüyoruz. En son, Arwey ve NoteEco markalı defterlerimiz, Amerikan kökenli dünya zinciri Staples’in, Almanya’daki 60 mağazasındaki yerini aldı. Diğer zincir mağazalar ile de görüşmelerimiz devam ediyor. Aynı zamanda, yeni distribütörlükler vermeye devam ediyoruz."
2012 yılını da büyüyerek geçireceklerini kaydeden Zekeriya Acar, bu yıl yüzde 15-20 arasında büyüme hedeflediklerini açıkladı.
Büyüme planları doğrultusunda yatırımların devam ettiğini belirten Acar, bu yıl son teknolojiye sahip kuracakları deri atölyesi için 1.5 milyon Euro’ya yakın ek makine yatırımı gerçekleştireceklerini söyledi.
Yılsonunda, 3 bin 500 satış noktasına ulaşıyor
2012 yılı sonunda, yurtiçi ve yurtdışında 3 bin 500 satış noktasına ulaşmayı planladıklarını ifade eden Acar, “Şu an markalarımız, yurtiçi ve yurtdışında 2 bin 500’e yakın satış noktasında tüketiciyle buluşuyor. Bu yılın sonunda, dünya genelinde 3 bin 500’e yakın satış noktasına ulaşacağız” dedi.