Güncelleme Tarihi:
Mobil şebekeler ve çağrı merkezleri için geliştirdiği yenilikçi uygulamalarıyla tanınan Defne Telekomünikasyon’un yeni sunduğu Akıllı Mobil Pazarlama Platformu, abonelerin yaptıkları işlemlere ait verileri şebekedeki tüm noktalardan gerçek zamanlı toplayarak davranışsal ve işlemsel olarak analiz ediyor. Bu sayede, doğru aboneyle en uygun hizmet teklifini otomatik eşleştirip doğru yerde ve doğru zamanda, kişiselleştirilmiş iletişim kanalları (SMS, USSD, IVR) üzerinden iletebiliyor. Akıllı Mobil Pazarlama Platformu sayesinde mobil operatörler abonelerinin verilerini hem gerçek zamanlı olarak takip edebiliyor, hem de abonelerine en uygun paketleri ileterek müşterilerinin deneyimini daha etkin bir şekilde yönetmiş oluyorlar.
ABONE KULLANIMLARI ANLIK TAKİP EDİLİYOR
Konuyla ilgili açıklama yapan Defne Telekomünikasyon Genel Müdürü Oğuz Haliloğlu şunları söyledi: “Akıllı Mobil Pazarlama Platformu, tahmine dayalı analitik fonksiyonu ile belli segmentlerdeki mobil abonelere yönelik yeni ve inovatif servis paketleri ve kampanyaları da öneriyor. Bu şu anlama geliyor. Mobil operatör abonelerinin telefonla konuşma, SMS gönderme veya mobil veri kullanma, kredi yükleme, vs. durumu anlık olarak belirlenerek, bu davranışlara göre kişiye özel paketler önerilebiliyor.”