Güncelleme Tarihi:
ABD'li dev şirket Abercrombie & Fitch, bundan sonra vitrinlerinde ya da reklam kampanyanlarında yarı çıplak erkekler kullanmayacağını açıkladı.
Washington Post gazetesinde yer alan habere göre, şirket aynı zamanda alışveriş poşetlerindeki çıplak erkekleri de kaldıracak.
AÇILIŞLARDA DA ÇIPLAK MANKENLER OLMAYACAK
Gazete, şirketin hem Abercrombie & Fitch hem de Hollister mağazalarının açılışlarında yer verdiği yine yarı çıplak konu mankenlerini de bundan sonra sonlandıracağını yazdı.
Şirketin bundan sonra çalışanlarına "model" değil "marka temsilcisi" diyeceği ve çalışanlarını artık fiziki çekicilik ve vücut tiplerine göre seçmeyeceği de ifade edildi.
Şirket marka pazarlamasına "seksiliği" çok fazla kullanmasından dolayı yıllarca eleştirildi.