Abercrombie & Fitch 'seksiliği' bitiriyor

Güncelleme Tarihi:

Abercrombie & Fitch seksiliği bitiriyor
Oluşturulma Tarihi: Nisan 27, 2015 01:17

Perakende devi Abercrombie & Fitch, Temmuz ayına kadar yıllardır alameti farikası haline gelen 'seksi pazarlama' hareketini sonlandıracağını açıkladı.

Haberin Devamı

ABD'li dev şirket Abercrombie & Fitch, bundan sonra vitrinlerinde ya da reklam kampanyanlarında yarı çıplak erkekler kullanmayacağını açıkladı.

Washington Post gazetesinde yer alan habere göre, şirket aynı zamanda alışveriş poşetlerindeki çıplak erkekleri de kaldıracak.

AÇILIŞLARDA DA ÇIPLAK MANKENLER OLMAYACAK

Gazete, şirketin hem Abercrombie & Fitch hem de Hollister mağazalarının açılışlarında yer verdiği yine yarı çıplak konu mankenlerini de bundan sonra sonlandıracağını yazdı.

Şirketin bundan sonra çalışanlarına "model" değil "marka temsilcisi" diyeceği ve çalışanlarını artık fiziki çekicilik ve vücut tiplerine göre seçmeyeceği de ifade edildi.

Şirket marka pazarlamasına "seksiliği" çok fazla kullanmasından dolayı yıllarca eleştirildi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!