ABD pazarında büyüyecek

Güncelleme Tarihi:

ABD pazarında büyüyecek
Oluşturulma Tarihi: Şubat 21, 2017 11:21

Expertera, yeni nesil girişimlerin ABD pazarında büyümelerine olanak tanıyan İTÜ Gate Silikon Vadisi Hızlandırma Programına seçildi. 2016 yılında yüzde 100 büyüme kaydeden Expertera, 2017 yılında ABD’nin yanı sıra Avrupa, Ortadoğu ve Afrika pazarlarında da büyümeyi hedefliyor.

Haberin Devamı

Yeni nesil bir girişim olarak Türkiye’de bir ilke imza atan Expertera, firmaların ihtiyaçları doğrultusunda talep ettikleri uzmanlığa hızlı ve esnek erişim imkanı sağlayan global bir platform olarak faaliyet gösteriyor. Tüm EMEA coğrafyasında, Avrupa, Ortadoğu ve Afrika pazarında en önde gelen platform olan Expertera, İTÜ Gate Silikon Vadisi Hızlandırma Programı’na seçilerek ABD pazarında da yeni bir atılıma hazırlanıyor.

İTÜ GATE İLE ABD’YE HIZLI AÇILIM

Kuruluş tarihi olan 2013 yılından bu yana 1000’e yakın uzman eşleştirmesi gerçekleştiren ve Türkiye’nin yanı sıra ABD, Avrupa ve Ortadoğu ülkelerinde de müşterileri olan Expertera, 2017 yılında yurtdışında büyümeyi hedefliyor. Bu hedef doğrultusunda Expertera, İTÜ Gate Silikon Vadisi Hızlandırma Programı’na seçilen girişimler arasında yer alarak önemli bir başarıya daha imza attı.

Haberin Devamı

Expertera CEO’su Alp Sezginsoy, yeni nesil bir şirket olarak hayata geçirdikleri iş modelinin başarısıyla İTÜ Gate gibi en önde gelen hızlandırma programı tarafından desteklenmekten mutluluk duyduklarını belirtiyor. 2016 yılında %100 büyüme kaydettiklerini ifade eden Sezginsoy, yakın dönem hedefleri için şunları söylüyor: “2017’de daha da güçlü bir büyüme hedefimiz var. 2017 yılında yurtdışına açılmayı planlıyoruz ve farklı pazarları değerlendiriyoruz. Satış ve pazarlama faaliyetlerimizi hızlandırmak da hedeflerimiz arasında. Doğrudan satış, dijital pazarlama ve içerik pazarlamasını daha da öne çıkaracağız. İleriye baktığımızda ise teknolojik altyapımızı daha da zenginleştirmeyi hedefliyoruz. Öneri motorları ve makine öğrenimi sistemleri ile hem uzman eşleştirmesini daha da hızlandıracağız, hem de müşteri deneyimini geliştireceğiz. Farklı işbirliklerini geliştirmek de planlarımız arasında. Sektörel kurumlar, üniversiteler ve profesyonel ağlarla işbirliklerimizi geliştirmek istiyoruz.”

BAKMADAN GEÇME!