Razi CANİKLİGİL-NEW YORK
Oluşturulma Tarihi: Aralık 20, 2008 00:00
AMERİKA’nın eski moda kahvaltı yiyeceği yulaf unu ekonomik krizin derinleştiği şu günlerde en popüler yiyecek haline geldi. Starbucks yöneticileri, geçtiğimiz haftalarda, ’perfect oatmeal’ adı ile yulaf ununu menüsüne eklemişler ve bu ürünün kafelerinde son yıllarda sunulan en başarılı yiyecek olduğunu dile getirmişlerdi. Eski moda büyükanne-büyükbaba yiyeceği olarak kabul edilen yulaf ununun tutması, Amerikanın bir başka başarılı firması ’Jamba Juice’i de harekete geçirdi. İlk olarak Şikago’da restoranlarındaki menülerine önceki gün yulaf ununu ekleyen Jamba Juice, yılbaşından itibaren ABD’deki 749 şubesinde bu ürünün satışlarına başlayacaklarını duyurdu. Starbucks, yulaf ununu üzerinde kuru meyve parçaları ve kuruyemişle 2
dolar 45 sente satarken, Jamba Juice, yulaf ununun üzerinde muz ve elma dilimiyle 2 dolar 95 sente satacak.