Oluşturulma Tarihi: Aralık 14, 2011 00:00
Turizm Oskarları olarak bilinen ‘Skalite 2011 Turizmde Kalite Ödülleri’ sahiplerini buldu.
Bu yıl 14’üncüsü düzenlenen Skalite’de 142 aday yarışırken, 43 marka, kuruluş ve kişi ödül aldı. Medya ödülleri kategorisinde ‘Sürekli Turizm Yayınları’ dalında Hürriyet Seyahat Eki ödül kazandı. Ödülü, Hürriyet Gazetesi Reklam Grup Müdürü İris Cingi aldı. Konaklama kategorisinde Çırağan Palace Kempinski İstanbul, Hillside Beach Club, Hilton Worldwide, Kasr-ı Nehroz Midyat ve Ela Quality Resort ve Güral Sapanca Wellness ödül alırken, seyahat hizmetlerinde ETS, Setur, Pamfilya Turizm ve profesyonel turist rehberi Sedat Bornovalı ödül kazandı. Turizmde son bir yıl içinde kalite çıtasını yükseltenlere ödül verildiğini belirten Skal İstanbul Kulübü Başkanı Vedat Bayrak, “Adaylarımız Türkiye’deki 14 Skal Kulübü’nün 980 üyesi tarafından oylandı” dedi.
İlk beşte yer alacağız
Vedat Bayrak, turizmin her geçen gün ülke ekonomilerinde daha fazla önem kazandığını belirterek, şöyle konuştu: “Ülkemiz 2011 yılında 30 milyon turist ve 22 milyar
dolar turizm geliri elde etti. 2023’te dünyada ilk beşte yer almayı hedefliyoruz. Turizm pastasında şu an yüzde 2.5 olan payımızı 2023 yılında yüzde 4’e çıkarmayı amaçlıyoruz. Bu hedeflere ulaşmak için Türk turizmcisinin, yatırımcısının, işletmecisinin ve pazarlamacısının çevre ve doğaya duyarlı, turizmin çeşitliliğine inanmış, tarihi ve kültürel değerlerine sahip çıkan, her şeyden önce turizmde sürekliliği ön plana çıkaran bir olgu içinde hareket ettiğini görüyoruz.”