Güncelleme Tarihi:
Ajans ve reklamverenlerin 17 Mart 2017 tarihine kadar başvuru yapabileceği MIXX Awards Türkiye’de yarışmanın kazananları her yıl olduğu gibi başarılarını uluslararası arenalarda da duyurma fırsatı bulacak.Her geçen yıl daha çok büyüyen MIXX Awards’ta başvurular, pazarlama ve iletişim dünyasının seçkin isimlerinden oluşan jürinin titizlikle yaptığı değerlendirmeler sonucunda ödüllendiriliyor.
Temel hedefi, dijital reklamları hedef-sonuç ilişkisiyle incelemek, yaratıcı düşünceyi performansla birlikte değerlendirmek olan MIXX Awards’ta; “Marka Yöntem ve Araçları” ve “Marka Strateji ve Hedefleri” ana başlıkları altında toplamda 27 kategori bulunuyor.
Jüri başkanlığını IAB Türkiye Pazarlama Yürütme Kurulu Başkanı ve MedyaNet Genel Müdürü Rima Erdemir’in yürüttüğü 7. MIXX Awards Türkiye Jürisi;
• Ahmet Akın / Kramp
• Atakan Kural / People Initiative
• Beyza Kapu / L’oreal
• Bilgen Aldan / Doğuş Müşteri Sistemleri
• Deniz Güven / Garanti Bankası
• Ercüment Büyükşener / İstanbul Bilgi Üniversitesi
• Erol Batislam / Havas Worldwide İstanbul
• Ferhat Er / Ciner Yayın Holding
• İlke Çarkçı / Facebook
• Metin Cherasi / Arçelik
• Murat Göllü / Akbank
• Ömer Özener / Onedio
• Özge Akay / MG Media
• Özlem Ergazi / Mediacom
• Selim Gülmen / Turkuvaz Medya
• Taygun Günay / P&G
• Tülay Mutlu Dölen / Es Medya
•Umut Özsayar / Kompüter
• Volkan Biçer / Adcolony ‘den oluşuyor.
MIXX Awards Türkiye’nin ödül töreni 13 Nisan 2017’de Four Seasons Bosphorus’ta gerçekleşecek. Yarışmanın kuralları, değerlendirme ve ayrıntılı bilgi için yenilenen MIXX Awards Türkiye web sitesini ziyaret edebilirsiniz. www.mixxawards-tr.org