Güncelleme Tarihi:
13.5 milyon kişi
Saranga, “Beğenmezsen bedava” sloganıyla başlattıkları yeni dönemi şöyle anlattı: “Yenilediğimiz lezzetimiz için iki yıl süren araştırma yaptık. Domino’s olarak sosumuzda yaptığımız değişim ile Türkiye’nin en lezzetli pizzalarını 13.5 milyon kişiyle buluşturmayı hedefliyoruz. ‘Beğenmezsen bedava’ sloganımızla da yeni pizza sosumuzla yapılan pizzalarımızın lezzetine ne kadar güvendiğimizin garantisini veriyoruz. Amacımız 2017 yılına kadar Doğu Avrupa’nın ve Ortadoğu’nun en lezzetli pizzalarını üretebilmek. ”
Sos ciroyu artıracak
Siparişte 30 dakika garantisinin artık bütün sektörü yayıldığını vurgulayan Saranga, şöyle konuştu: “Bizim verdiğimiz 30 dakkika garanti pizza sektöründe standart haline geldi. Hatta tüm eve siparişlerde bu sürede ulaşım bekleniyor. 2011 yılının son altı ayında gelen zamlar maliyetlerde bizi ciddi anlamda zorladı. Yeni lezzetimizle 200 milyon TL olan ciromuzu 300 milyona çıkarmayı hedefliyoruz.”
600 şubeye çıkacak
Saranga, 2012 yılında 40 milyon TL’lik yatırım yapacaklarını belirtek, “2011’de 59 yeni şube açarak 222’ye ulaştık. 2011’de pizzalarımızda kullandığımız malzemeler için tedarikçilere 85 milyon TL iş hacmi yarattık. Yatırım hedefimizin 40 milyon TL olduğu 2012 yılında ise 70 yeni şube daha açarak, 46 ilde olmayı ve tedarikçilerimize 115 milyon TL’lik katma değer sağlamayı hedefliyoruz. Eskiden daha çok büyük şehirler ağırlıklı büyümeyi tercih ederken son dönemde orta ve küçük ölçekli şehirlere ağırlık vermeye başladık” diye konuştu. Domino’s Pizza Türkiye Pazarlama Direktörü Mustafa Hazer ise, 2017 yılı sonuna kadar 600 şube ve 10 bin çalışan ile dev bir evlere servis pizza şirketi olmayı hedeflediklerini söyledi.
İnternette yüzde 15
Domino’s Pizza Türkiye Genel Müdürü Aslan Saranga, online siparişlerdeki cirolarının 2011’de 18 milyon TL olduğunu belirterek şöyle konuştu: “www.dominos.com.tr üzerinden bir yılda 750 bin sipariş alarak, 300 bin kişiyle buluştuk. Aylık toplam siparişin yüzde 10’unu internet üzerinden alıyoruz. Yıl sonuna kadar internet üzerinden satışın yüzde 15’e ulaşmasını hedefliyoruz.”