5 ilde bin öğrenciye ulaşmayı hedefliyor

Güncelleme Tarihi:

5 ilde bin öğrenciye ulaşmayı hedefliyor
Oluşturulma Tarihi: Şubat 03, 2023 07:00

Baydöner, İhtiyaç Haritası işbirliğiyle yeni bir sosyal sorumluluk projesi başlattığını duyurdu.

Haberin Devamı

“Bi’ Baydöner Paylaşmaya Değer!” diyerek İhtiyaç Haritası’nın belirleyeceği bin üniversiteliyi ağırlamaya hazırlanan Apaz Group markalarından Baydöner, projenin 5 ili kapsayacağını açıkladı. Apaz Group CMO’su Semih Dadaş, kampanyaya ilişkin yaptığı açıklamada, “Baydöner olarak hedefimiz; en lezzetli ürünleri sunarken aynı zamanda topluma da pozitif katkıda bulunmak. İhtiyaç Haritası’yla bir araya gelerek 5 ilde bin üniversite öğrencisiyle Baydöner soframızda buluşuyoruz. Okullarında zorlu sınavlara hazırlanan öğrencilere, lezzetli iskenderimizle destek vermek istedik. Kampanyadan yararlanacak olan gençlerimiz, onlara ulaştıracağımız kodlarla belirtilen şehirlerdeki tüm Baydöner restoranlarında ikram iskenderlerini yiyebilir. Geleceğin pırıl pırıl nesliyle aynı sofrada buluşmak, bizim için büyük bir mutluluk. Attığımız bu adım bir başlangıç; toplumumuzun her kesimine ulaşarak Baydöner’in bereketli sofrasını paylaşmaya önümüzdeki dönemde de devam edeceğiz” dedi.

Haberin Devamı

5 ilde bin öğrenciye ulaşmayı hedefliyor

İhtiyaç Haritası Yönetim Kurulu Üyesi Esra Arslan ise “Farkındalık yaratmak her konuda çok değerli ve yaratacağımız sosyal etkinin en önemli çıktısı. Üniversite öğrencilerinin önemli ihtiyaçlarından biri olan beslenme konusunda hem destek olmak hem de farkındalık yaratmak adına geliştirdiğimiz bu proje ile onların yanlarında olmanın ve katkı sağlamanın, rakamlarla ölçülemeyecek seviyede olduğuna inanıyorum. Bu konuyu dert edinip beraber yola çıkmış olmaktan dolayı çok mutluyuz. Birlikte verdiğimiz destek ile paylaştıkça çoğaltacağımız nice güzel hikâyeye ortak olacağımızı ümit ediyoruz” yorumunu yaptı.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!