5.3 milyon Alman turisti gördü ‘Puravida’yı Antalya’ya çekti

Güncelleme Tarihi:

5.3 milyon Alman turisti gördü ‘Puravida’yı Antalya’ya çekti
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 14, 2011 00:00

Alman tur operatörü TUI yeni turizm konsepti ‘Puravida’yı, Antalya’daki ELA Quality Resort’te uygulayacağını duyurdu. Puravida Resorts bireysel bir yaşam tarzına sahip, eğitim seviyesi yüksek ve seçkin bir tüketim tarzı bulunan, dünyaya açık kitleye hitap ediyor.

Haberin Devamı

İki yıl izledi
Ela Quality Resort Otel Genel Koordinatörü Vadi Karatopraklı, yeni konsepti Akdeniz’de ilk kez kendilerinin uygulamaya başladığını söyledi. TUI’nin, konsepti Türkiye’de uygulamak için kendilerini iki yıl izlediğini anlatan Karatopraklı, “Huzur ve hareketi bir arada sunan Puravida’yı Almanya’da alabilecek 5.3 milyon kişi var. Bunlar üst segmentteki bir otele tatile gitmek istiyor. Modelin Türkiye’de tek yatırımcısı biz olacağız. Yeni Puravida Resort’lar bizim iznimiz dahilince açılacak” diye konuştu.
Konsepte 1 Nisan itibariyle geçtikleri bilgisini veren Karatopraklı, TUI’nin bu modelinin kış sezonunun hareketlenmesine de katkı sağlayacağını dile getirdi. Avrupalıların yılda birkaç kez tatile çıktığına işaret eden Karatopraklı, “Amacımız bu konseptin kış versiyonunu da uygulamak. Puravida’ya yeni bir vizyon katarak kışın İspanya’ya, Yunanistan’a giden potansiyeli Antalya’ya çekmek istiyoruz” dedi.
Akdeniz’de 15 otel
TUI Almanya’nın yeni otel konseptlerinin geliştirilmesinden sorumlu olan Stefanie Schulze zur Wiesch de, Akdeniz’de 2015 yılına kadar bu konseptte 15 otel açmak istediklerini açıkladı. Zur Wiesch, konseptle ilgili şu bilgileri verdi: “Puravida Resort’te huzurun tadını çıkartabilir ve kendi içinize yolculuk yapabilirsiniz veya günün her saati macera yaşayabilirsiniz. Bu konsept, huzura (Pura) davet ettiği gibi aynı zamanda da hareketli (Vida) bir tatile de çağırıyor. Avrupalı turistler çok deneyimli. Bu kitleye yeni heyecan yeni tadlar sunulması gerekiyor.”

Haberin Devamı

6 yıllık sözleşme imzaladı

VADİ Karatopraklı, TUI ile altı yıllık bir kontrat imzaladıklarının ancak bunu süresiz hale getirmek istediklerinin de altını çizerek, “Bu konsept için kapasitemizin yüzde 50’den fazlasını TUI’ye tahsis ettik. Bu oteli elden çıkardığımız anlamına gelmez. Burada sadece TUI’nin yeni modelini uyguluyoruz” ifadesini kullandı. Karatopraklı, konsepti uygulamaya başladıktan sonra satışlarında büyük artış meydana geldiğini de vurguladı.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!