40 ülkeye ihracat yapıyor

Güncelleme Tarihi:

40 ülkeye ihracat yapıyor
Oluşturulma Tarihi: Haziran 30, 2015 01:06

Bebek, çocuk ve genç mobilya grubundaki ürünleriyle dikkat çeken Newjoy, Sakarya’dan yola çıkarak bir dünya markası olma yolunda ilerliyor.

Haberin Devamı

Yurtiçi ve yurtdışı büyümelerine hız kesmeden devam ettiğini belirten Newjoy Yönetim Kurulu Başkanı Birol Öner, “Televizyon sehpaları üreterek başladığımız çalışmalarımıza şimdi geniş bir yelpazede üretimler yaparak devam ediyoruz” dedi. Öner, bundan sonraki hedeflerini şöyle açıkladı: “3 ayrı yaş kategorisine yönelik üretim yaptığımız yeni nesil mobilyalarımızdaki farklı çizgilerimizle, 2015 yılında yurt içinde şu an için 52 olan satış noktamızı başta İstanbul, Ankara İzmir, Ordu, Uşak, Balıkesir, Düzce, Afyon, Bursa, Denizli, Aydın’a ağırlık vererek 70’e çıkarmayı hedefliyoruz.”

FUARLARIN SAYISI ARTIYOR

Şirketin, 1986 yılında kurulduğunu belirten Birol Öner, “2003 yılında ‘ELMOB’ markası olarak Sony, Eurasia, Beko, Arçelik, Bosch, Siemens, Profilo ve Vestel gibi önde gelen markalara TV sehpası üretimi ile mobilya sektörüne ilk adımı attık. Firmamız, bu alandaki çalışmaları halen devam ediyor ve ELMOB markası ile 5 kıtada yaklaşık 40 ülkeye ihracat yapıyor. 2005 yılından beri IFA BERLİN, Las Vegas CES Elektronik Fuarı ve CANTON Çin İhraç Ürünleri Fuarı’na katılarak ürünlerimizi dünyaya tanıttık. 2012 yılında ise firma daha büyük yatırımlarla mobilya sektöründe söz sahibi olmak için, sektöre yeni bir trend ve heyecan getiren ‘Newjoy’ markasını kazandırdı” dedi.

Haberin Devamı

7-15 yaş aralığı bizim için önemli

NEWJOY markası olarak büyümeye devam ettiklerini anlatan Birol Öner, şu değerlendirmeyi yaptı: “Newjoy markası olarak gençlerin beklentilerini takip edip, buna göre markanın konumlandırmasını yapmaya çalışıyoruz. Tasarımlarımızı ‘yeni gençler’ adını verdiğimiz 7-15 yaş aralığındaki çocukların ihtiyaçları üzerinden şekillendiriyoruz. Bu ‘erken bireyleşmiş’ kuşak artık satın almada da ebeveynine bağımlı değil, direkt kendi tercihlerini kendi yapan, satın almaya karar veren konumdalar. Yeni gençlerle bir araya geleceğimiz onların istek ve taleplerini özümseyebileceğimiz projeler üzerinde ekibimiz ile yoğun olarak değerlendirmeler yapıyoruz.”

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!