Güncelleme Tarihi:
‘Migros İyi Gelecek Festivali’ adını taşıyan etkinlikte konuşan Migros Grubu İcra Kurulu Üyesi Cem Rodoslu, “Perakende sektöründe 65 yıldır birlikte değer ürettiğimiz ekosistemimizle kendi fuarımızı kurduk. Türkiye’nin her bir yöresinin renklerini, değerlerini, lezzetlerini buluşturduk. Fuarımızda 3 gün boyunca 4 bin markamızı, 400’den fazla tedarikçimizi ve Anadolu’nun dört bir yanından çalışanlarımızı bir araya getiriyoruz. Fuarı, 100 bin kişinin ziyaret etmesi bekleniyor” dedi. Rodoslu, “Beraber değer ürettiğimiz ekosistemimizi ilk kez halka açtık. Dünyanın ve Türkiye’nin en büyük markaları ile Türkiye’nin her bir yöresinin renklerini, değerlerini, lezzetlerini bir çatı altında buluşturduk. Alanın tamamına yayılan markalar, Migros ekosisteminin yalnızca beşte biri. Bu fuarda 81 ilden üreticimiz, 400’den fazla tedarikçimiz ve çiftçilerimiz bulunuyor. Migros tam bir Türkiye mozaiğidir” ifadesini kullandı. Tarımın geçmişte olduğu gibi bugünde stratejik bir öneme sahip olduğunu kaydeden Rodoslu, “Ölçeği büyütülmüş sürdürülebilir bir tarım, Türkiye’nin olmazsa olmazıdır. Kendi kendine yeten bir Türkiye geleceğimizdir” diye konuştu.
Gündeme ilişkin değerlendirmelerde de bulunan Cem Rodoslu, zincir marketlerin tanzim satışı yapması ile ilgili olarak, Migros’un yıllardır tüketicilerine son derece uygun fiyatla meyve, sebze ulaştırdığını, bundan sonra da buna devam edeceğini, bu konudaki çalışmaları izleyip göreceklerini söyledi.
Enflasyon konusuna da değinen Rodoslu, “Bugüne kadar gelen enflasyon ve bundan sonrası için gelişecek enflasyonu yakından takip ediyoruz. Ümit ediyoruz ki yetkililerin açıkladığı gibi enflasyon aşağı doğru seyreder” dedi.