35 reklamcının Kristal Elma gururu

Güncelleme Tarihi:

35 reklamcının Kristal Elma gururu
Oluşturulma Tarihi: Haziran 12, 2005 01:21

17’nci kKristal Elma Ödülleri’nin finali önceki gece yapıldı. Toplam 950 reklamın yarıştığı Kristal Elma’da 35 ödül dağıtıldı. Basın dalında Tariş’le Concept, televizyon dalında Trabzonspor’la Medina Turgul DDB ve kampanyalar dalında Ford UEFA CL Futbol Jenerikleri ile Ogilvy&Mather büyük ödülü aldı.

REKLAM dünyasının en ses getiren ödüllerinden olan ve bu yıl 17’nci kez verilen Kristal Elma’lar önceki gece sahiplerini buldu.

Okan Bayülgen’in sunduğu ve CNN Türk’ten canlı olarak yayınlanan ödül töreninde, toplam 35 Kristal Elma ödülü verildi. 950 eserin katıldığı Kristal Elma Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nın büyük ödülleri ise basın dalında Tariş Zeytinyağı reklamıyla Concept Reklam Ajansı, televizyon dalında Trabzonspor Halka Arz-Fatih Tekke reklamıyla Medina Turgul DDB Reklam Ajansı ve kampanyalar dalında Ford UEFA CL Futbol Jenerikleri reklamıyla Ogilvy&Mather Reklam Ajansı’nın oldu.

HÜRRİYET’E DE ELMA:

Hürriyet Gazetesi’nin ‘Hürriyet Aile İçi Şiddete Son’ kampanyasının reklamları da ‘Sosyal Sorumluluk’ kategorisi televizyon dalında Kristal Elma’ya layık görüldü. Reklamı hazırlayan Rafineri Reklam Ajansı, ayrıca yine aynı kategoride basın dalında başarı belgesiyle ödüllendirilirken, Hürriyet’in ‘Okullarımız Yıkılmasın Kampanyası’nı hazırlayan Y&R Reklamevi de aynı kategori ve dalda başarı belgesi aldı.

OTOMOTİV VE İMAJ:
En yoğun katılımın basın dalında 46 başvuruyla ‘Otomotiv’ ve ‘Kurumsal İmaj’ kategorilerinde yaşandığı yarışmaya, 64 reklam ajansı, 2 internet şirketi, 11 reklam filmi yönetmeni, 5 reklam müziği bestecisi ve 4 fotoğraf sanatçısı katıldı. Yarışmanın seçici kurulunda, başta Medina Turgul DDB’den Jeffi Medina olmak üzere, Altıncıduyu’dan Ahmet Kip, RPM/Radar’dan Ahmet Naci Fırat, Wunderman’dan Atilla Aksoy, Ultra’dan Hakkı Mısırlıoğlu, Art Grup’tanKaan Özmeriç, Y&R Reklamevi’nden Memed Erener, Eura RSCG’den Emre Senan, Klinik’ten Mert Kunç, TBWA İstanbul’dan Mustafa Baripoğlu, Ogilvy&Mather’dan Tibet Sanlıman ve Markom Leo Burnett’ten Yaşar Akbaş yer aldı.

950 eser yarıştı, 35 reklam ipi göğüsledi

BASIN: Gıda sektöründe Tariş Zeytinyağı ile Concept, çikolata-şekerleme-çerezde Doritos Dippas ile Alice BBDO, kozmetik ve kişisel bakımda Alo Okey ile RPM/Radar, ev araç ve gereçlerinde Miele Çamaşır Makinesi ile Alice BBDO, ev dekorasyonu ve mobilyada İstikbal ile Atlantis, elektronikte Sony Walkman ile Rafineri, moda ve aksesuarda Ottoman Empire T-Shirt ile Rafineri, otomotivde BMW Motosiklet ile TBWA İstanbul, otomotiv ürünlerinde Lassa Yol Yardımı ile Rafineri, medya ve yayında Dinamo 103.8 ile Rafineri, turizm, eğlence ve taşımacılıkta Burger King Balık Kampanyası ile Y&R Reklamevi, sosyal sorumlulukta WWF Türkiye Doğal Hayatı Koruma Vakfı ile Ogilvy&Mather, kurumsal imajda Okey Geçmiş Sevgililer Günü ile RPM/Radar, çeşitli olarak adlandırılan dalda ise Özel Medicana Hospitals ile Markom Leo Burnett.

Televizyon:Çikolata/şekerleme/çerezde Doritos A La Turca Veda ile Alice BBDO, kozmetik ve kişisel bakımda Arko Traş Köpüğü ile Pars/McCannErickson, sigortacılık ve diğer finansal hizmetlerde Trabzonspor Halka Arz-Fatih Tekke reklamıyla Medina Turgul DDB, ev araç ve gereçlerinde Beko Difüzyon Serisi ile TBWA İstanbul, ev bakım ve temizlik ürünlerinde Esemmat ile İlancılık, elektronikte Beko PC ile TBWA İstanbul, otomotivde Ford Transit Gerçek Kahraman ile Ogilvy&Mather, medya ve yayında Remix Yemek Kitabı ile Medina Turgul DDB, turizm, eğlence ve taşımacılıkta Resfest Dijital Film Festivali ile TBWA İstanbul, sosyal sorumlulukta Hürriyet Aile İçi Şiddet Son Kampanyası ile Rafineri, kurumsal imajda Ford UEFA CL Futbol Jenerikleri ile Ogilvy&Mather.

Doğrudan Pazarlama: McDonald’s Sıcak Kakao ile Markom Leo Burnett.

Açıkhava: Renault Megane Hatchback RS ile Yorum Publicis.

Radyo: Tat Ketçap Mantık reklamıyla DDB&Co.

Online Reklamlar: T-Box İnternet Sitesi ile Trafo.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!