Güncelleme Tarihi:
Hyundai Assan Genel Müdürü Ümit Karaarslan, yeni i30’un 2009 yılından bu yana 34 aylık bir süreçte geliştirildiğini ifade ederek, yeni i30’un geliştirilmesi için 310 milyon dolarlık bir yatırım gerçekleştirdiğini ve yeni i30’un global satış hedefinin 5 yılda 1 milyon 370 bin adet olduğunu bildirdi.
Hedef 6 bin satmak
Yeni i30’un satış hedefini bu yıl için 6 bin adet olarak belirlediklerini dile getiren Karaarslan, bu hedefe ulaşmak için tüm çalışanlar ve bayiler birlikte çalıştıklarını kaydetti. Kararaslan, Hyundai Türkiye olarak bu yıl için, ekonomik koşulları ve pazar beklentilerini de dikkate alarak 50 bin adetlik bir satış hedefi koyduklarını belirterek, bu yılki satış hedeflerinin geçen yılın üzerinde olduğunu, daralan pazarda pazar paylarını artıracaklarını söyledi.
Yeni i30, Türkiye’de ikisi de 1.6 litre hacme sahip olan benzinli ve dizel motor seçenekleri ile satışa sunuldu. Dizel motor seçeneğinde hem otomatik hem de düz vites opsiyonlarına sahip Yeni i30, her iki tercihte de 6 ileri vites ile yüksek performans ve düşük tüketimi bir arada sunuyor. Düz vites seçeneği ile ortalama 100 kilometrede 4.3 litre yakıt tüketimi sunan 1.6 litrelik CRDi dizel motorun otomatik şanzıman seçeneğinde ise yakıt tüketimi ortalaması ise 100 kilometrede 5,5 litre olarak dikkat çekiyor.