Güncelleme Tarihi:
Bayi çalışanlarının eğitimine yönelik en kapsamlı etkinliklerden biri olan Turkcell Elçiler Zirvesi’nde konuşan Turkcell Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Hulusi Acar, Turkcell mağazalarının son 3 yılda toplam 900 milyon kez ziyaret edildiğini belirterek, “Turkcell’in teknolojideki üstün kalite standardını mağazacılığımızda da sürdürerek Türkiye’nin her noktasında aynı kalite standardıyla müşterilerimize ulaşmayı amaçlıyoruz” dedi.
İKİ SAATTE MEMNUNİYET
Gerek insan kaynatlarına yaptıkları yatırımlar gerekse sistem ve süreçler konusundaki çalışmaları sayesinde mağazalarına giren her müşterinin keyifli alışveriş yaptığını kaydeden Acar şunları söyledi: “Akıllı Destek’ ile tüm teknolojik destek ihtiyaçlarını uzman hizmetle karşılıyor; özel destek hattından, yabancı dil seçeneklerinden ve işaret dili ile hizmetten yararlanabiliyor; dilerse yeni teknolojileri uygulamalı olarak kullanmak için eğitim alabiliyor.”