Güncelleme Tarihi:
Açıklamaya göre, bölgedeki KOBİ ve esnafın platform üzerinden ticaret hacmi 850 milyon liranın üzerine çıktı. Program ile bölgedeki KOBİ ve esnaf Hepsiburada’nın teknoloji, ticaret, lojistik ve pazarlama imkânlarıyla desteklenirken, iki yıl içinde bölgeden tüm Türkiye’ye ve dünyaya toplam 10 milyar liralık satış hacmi yaratılması hedefleniyor. Açıklanan sonuçlara göre, ilk 3 ayda 1000 yeni işletme Hepsiburada ile e-ticarete başladı. 1800 girişimci kadın ile kadın kooperatiflerinin 3 ayda gerçekleşen ticaret hacmi 72 milyon TL’ye ulaştı. Bir Gülüş Yeter etkinlikleri ile bu zamana kadar bölgedeki 3 binden fazla çocuğa ulaşıldı.
2.5 MİLYON ÜRÜN
KOBİ, esnaf ve aile işletmelerinin, girişimci kadınların ve kadın kooperatiflerinin desteklenmesi; bölgenin e-ticaret ve lojistik kapasitesinin artırılması; istihdam artırıcı hizmet ve faaliyetlerin bölgeye kaydırılmasının yanı sıra çocuklara ve ailelere eğitim ve sosyal destekleri kapsayan program doğrultusunda bölgedeki aktif satıcıların Hepsiburada üzerinden ulaştığı net ciro 852 milyon lira oldu. 3 ayda bölgede faaliyet gösteren satıcılar toplam 2,5 milyon adet ürünün satışını gerçekleştirdi. Hepsiburada, deprem bölgesinde faaliyet gösteren girişimci kadınlar ve kadın kooperatiflerine de destek vermeye devam ediyor. Bu doğrultuda deprem bölgesinde faaliyet gösteren ve Hepsiburada platformu üzerinden satış yapan 1800 girişimci kadın ile kadın kooperatifleri deprem felaketinin ardından ilk 3 ayda 72 milyon liralık net ciro elde etti. Net ciro sıralamasında Adana’da faaliyet gösteren girişimci kadın ve kadın kooperatifleri ilk sırada yer alırken, Adana’yı sırasıyla Diyarbakır, Hatay ve Şanlıurfa takip etti.