Güncelleme Tarihi:
Böylece ING Bank’ın bu iki ürün ile sağladığı toplam tasarruf çeyrek milyar TL’ye ulaştı. Yaklaşık 800 bin Turuncu Hesap müşterisine ulaşan ING Bank bu ürününü ilk tanıttığı 2011 yılı Ocak ayından itibaren bireysel TL mevduatta yüzde 68 büyüme göstererek yeni müşteri kazanımında da ciddi artış sağladı.
ING Bank Bireysel Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı Barbaros Uygun, kısa vadede kârlarından feragat etseler de uzun dönemde tasarruf ettiren bankacılık anlayışını benimsediklerinin altını çizerek, “Dünya üzerinde milyonlarca kişi tasarrufları için “serbest tasarruf hesaplarını” tercih ederken, Türkiye’de bu nitelikte bir ürün yoktu. 2011 Ocak ayında lokomotif tasarruf ürünümüz olan Turuncu Hesap’ı pazara sunduk ve yoğun ilgi ile karşılaştık. Turuncu Hesap, geleneksel ürünlerin kullanımında karşılaşılan problemlere bir cevap niteliğinde idi. Birçok kişiyi bu ürünle tasarrufa teşvik ettik” dedi.