25’inci yaşa özel logo

Güncelleme Tarihi:

25’inci yaşa özel logo
Oluşturulma Tarihi: Haziran 15, 2014 01:31

TÜRKİYE’nin önde gelen gıda şirketlerinden Şölen, 25. yılını yenilenen yüzüyle kutluyor.

Haberin Devamı

Türkiye’nin ve bölgenin önemli bir oyuncusu olmak hedefiyle baktıklarını belirten Şölen CEO’su Elif Çoban, Şölen’in 25. yılını kutlarken tutku ve heyecanlarını yeni logolarına yansıttıklarını dile getirdi. 2013 yılını 644 milyon TL ciro ile kapattıklerını söyleyen Çoban, “Geçen yıl ihracatta da 200 milyon dolar çıtasını geçtik. 2014 yılında yüzde 40 büyümeyle 900 milyon TL ciroya ulaşmayı hedefliyoruz. Bir yandan Türkiye’nin en fazla ihracat yapan çikolata şirketi konumunu korurken, bir yandan da 16 ülkede marka yatırımlarına devam ediyoruz. En büyük hedefimiz Türkiye’de ve bölgedeki önemli oyunculardan biri olmak, yeni markalaşma hikâyeleri yaratmak” dedi.Fiyatla değil kalite ve farklılaşmayla rekabet ettiklerini belirten Şölen CEO’su Elif Çoban, 2012 yılında Gaziantep’te temelini attıkları fabrikanın yakında üretime başlayacağını ifade etti. Şölen Yönetim Kurulu Üyesi Hazım Ellialtı ise yeni logoları için 2 yıldır dünyanın önde gelen stratejik konumlandırma şirketleriyle ve tasarım ajanslarıyla birlikte çalıştıklarını kaydetti.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!