Güncelleme Tarihi:
Konu hakkında konuşan Trendyol Grubu Başkanı Çağlayan Çetin, “Bugün baktığımızda ülkemizde e-ihracatın toplam ihracat içinden aldığı pay yaklaşık olarak yüzde 1 olarak hesaplanıyor. Ticaret Bakanlığı’mız bu rakamı 2030 yılında yüzde 10’a çıkarma hedefini açıkladı. Biz de bu hedefe katkıda bulunmak için sadece iki yılda 42 bin satıcımızı ilk kez ihracatla buluşturduk. Hedefimiz, Trendyol olarak 300 bin satıcımızı yurtdışı pazarlarla buluşturmak ve üç yılda 10 milyar dolarlık e-ihracat hacmine ulaşmak” dedi.
Trendyol Grubu CEO’su Erdem İnan da, “E- ticaret için çok önemli bir dönem olan Kasım kampanyalarında satıcılarımızı sadece Türkiye ile sınırlamıyoruz. Artık Trendyol olarak, Kasım kampanyalarını yurtdışına taşıdık. 7-12 Kasım arası gerçekleşen “Süper Alışveriş Günleri”nde 45 bine yakın satıcımız 3 milyonu aşkın ürünü yurt dışı müşterilerimizle buluşturdu. Bu Kasımda ilk defa kendi lojistik şirketimiz Trendyol Express de yurtdışındaki müşterilerimize ürünlerini ulaştırmaya başladı” diye konuştu.