2016 vizyonu masaya yatırıldı

Güncelleme Tarihi:

2016 vizyonu masaya yatırıldı
Oluşturulma Tarihi: Mart 21, 2016 22:51

DOĞAN Burda Dergi Grubu ve Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) ‘2016 yılı Vizyon Toplantısı’nı düzenledi.

Haberin Devamı

35 BMD üyesinin katılımıyla yapılan toplantıda Doğan Burda Dergi Reklam Grup Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Koray Bilici kurumun 2016 vizyonunu davetlilere bir sunum ile aktardı. Sunumda dikkat çekildiği gibi Doğan Burda Dergi sektörün lideri olarak son yıllarda yenilikçi yaklaşımıyla yeni iş modelleri ve olanakları yaratarak oluşturduğu eko sistem ile okur ve reklamverenlerine yönelik çok geniş bir perspektifte hizmet veriyor. Dergi yayıncılığındaki tecrübesini digital yayıncılık projelerine de aktararak digital platformda yaptığı yatırımlarla bu alanda da söz sahibi olan grup Son yılların trendi olan digital dünyadaki native reklam talebine yönelik oluşturduğu yeni platformlar, yaratıcı çözümler ve güçlü içerik ile üretilen farklı projeler, hem digital hem de basılı yayıncılık gücünü etkin bir iletişim kanalına çevirebiliyor. 

Haberin Devamı

ETKİNLİKLER ARTIYOR

10 yılı aşan süredir gerçekleştirilen etkinliklerle kurum içinde ciddi bir know-how birikimi oluştu. Gelenekselleşen ve her sene büyüyerek devam eden Uludağ Ekonomi Zirvesi, Elle Style Awards, Ekonomi ve iş dünyasına yönelik araştırma ve ödül törenlerinin yanı sıra, markaların ihtiyaçlarına yönelik tasarlanan etkinlik ve organizasyon ortaklıkları ile de etkinlikler alanında öncü olmaya devam ediyor. Doğan Burda tarafından paylaşılan bilgilerin sonrasında, Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Sami Kario perakende sektöründe markalaşmanın önemine dikkat çekerek, dernek üyelerinin Türkiye’nin marka ekonomisine dönüşümünü sağlamak için bir bütün olarak sıkı işbirliği içinde çalıştığını vurguladı.

BAKMADAN GEÇME!