200’üncü yaşında aslanı 3 boyutlu yaptı 14 modelle çıtayı yükseltti

Güncelleme Tarihi:

200’üncü yaşında aslanı 3 boyutlu yaptı 14 modelle çıtayı yükseltti
Oluşturulma Tarihi: Ocak 11, 2010 00:00

Kuruluşunun 200’üncü yılında yeniden yapılanan ve yeni marka projesiyle ürün atağına kalkan Fransız Peugeot, aslanlı logosunu yenileyerek 3 boyutlu hale getirdi.

Haberin Devamı

Ürün atağıyla birlikte 2010 ve 2012 yılları arasında tüm dünyada 14 yeni modeli satışa sunmaya hazırlanan Fransız şirket, 2015 yılına kadar dünya sıralamasında 3 basamak birden yükselip en büyük 7’nci marka olmayı hedefliyor. Şirket bu hedefine ulaşabilmek için geniş hacimli araçlar segmentine girmeyi, seri dışı ürünler yaratmayı ve uluslararası pazarlara yönelik bir ürün gamı geliştirmeyi planlıyor. Peugeot 2010’dan itibaren iOn ve scooter e-vivacity ile elektrikli araçlar, 2011’den itibaren 3008 ile dizel hibrid e-HDi, 2011’den itibaren bütün dizel ürün gamında mikro-hibrid, 2012’de şarj edilebilir dizel hibrid gibi çığır açıcı teknolojilere yatırım yapıyor. Peugeot, geçen yıl Frankfurt Otomobil Fuarı’nda sergiledi BB1 adı verilen konsept modelini hayata geçirmeyi planlıyor. 2.5 m uzunluğunda, 4 koltuklu, yüzde 100 elektrikli BB1, yarının şehir içi ulaşımını tasarlamanın devrimsel bir şekli olarak dikkat çekiyor.

Haberin Devamı

SR1 Peugeot’un geleceği olacak

PEUGEOT, konsept SR1 modeli ile gelecekteki tasarım çizgilerini gözler önüne seriyor. Konsept model, karoseri üzerinde yer alan yeni aslan logosunun simgelediği Peugeot’nun yeni kimlik ve imaj dünyasını temsil ediyor. Peugeot SR1 konsept modeli Mart ayında düzenlenecek olan Uluslararası Cenevre Otomobil Fuarı’nda tanıtılacak. HYbrid4 teknolojisinin kullanıldığı araç 313 beygir gücünde, CO2 salımı 119  g/km, (elektrikli modda 0 emisyon), 4 tekerlekten çekiş gibi özelliklere sahip.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!