Güncelleme Tarihi:
Brisa Genel Müdürü Yiğit Gürçay “İstikrarlı büyümemizi ülkemize yaptığımız yatırımlar ve uluslararası pazarlarda derinleşen gücümüzle sürdüreceğiz. 2016 yılında 170-190 milyon ABD Doları yatırım hedefimiz bulunuyor. Bunun 120-140 milyon ABD Doları’nı Aksaray’daki ikinci fabrikamıza ayırdık. Bir yandan bu bölgedeki istihdam çalışmalarımızı da yürütüyoruz. Lassa markamızın başta Avrupa olmak üzere dünya pazarlarındaki gücü her geçen gün artıyor. Geçtiğimiz yıl, Avrupa’da her ay bir mağaza açmış olduk. Lassa tabelalı mağaza sayımız 130’un üzerine çıktı” dedi.
Ülkemizde lastik sektörü liderlerinden olan Brisa alternatif pazarlar oluşturarak uluslararası alanda derinleşmeyi hedefliyor. Şu an 70 ülkede faaliyet gösteren Lassa, geçtiğimiz yıl FC Barcelona ile gerçekleştirdiği 4 sezonluk sponsorluk anlaşmasıyla bilinirliğini ve rekabet gücünü hızla artırıyor.
Uluslararası pazarlarda sadece satış ağına değil, markanın güven duyulan kalitesinin tanınmasına da odaklandıklarına değinen Gürçay, “Bir yandan satış ağımızı çok hızlı bir şekilde geliştiriyoruz. Aktif olmadığımız coğrafyalara açılıyoruz. Bir yandan da uluslararası standartlardaki üretimiyle devler liginde oynayan markamızın dünyada araç sahipleri tarafından bilinmesi ve tercih edilmesi için çalışıyoruz.” dedi.
"YENİ NESİL BİR ŞİRKET"
Sürdürülebilir büyümeyi 360 derece bakış açısıyla ele aldıklarını ileten Gürçay, “Dijitalleşme, sürdürülebilir mobilite ve perakende trendlerini yakından takip ediyor, bu alanda gelişim sağlamaya odaklanıyoruz. Bir yandan geliştirdiğimiz teknolojiler, yeni nesil hizmet ve ürünlerle müşteri deneyimini zenginleştirirken bir yandan da kolay erişilebilirlik ve sürdürülebilirlik alanında çalışmalara imza atıyoruz. Danışmanlık rolümüzü de zenginleştirmeye devam ediyoruz. Bireysel, ticari ve tarım alanında lastik kullanıcılarına ürün sunmanın ötesinde sürdürülebilirlik ve verimlilik anlamında değer sağlayıcı konumundayız” dedi.