150 bine vurdu

Güncelleme Tarihi:

150 bine vurdu
Oluşturulma Tarihi: Haziran 15, 2000 00:00

Haberin Devamı

DOĞAN Online'ın iki ay önce piyasaya sürdüğü e-kolay-net, 150 bin aboneye ulaştı. Doğan Online Genel Müdürü Hanzade Doğan, ‘‘Türkiye'nin en büyük içerik üreticisi Doğan Grubu olarak değişik formatlarda içerik üretiminde başarılı olduk’’ dedi.

DOĞAN Grubu bünyesindeki Doğan Online'ın (DOL) iki ay önce piyasaya sunduğu e-kolay.net adlı ürünü, 150 bin kayıtlı aboneye ve günlük 220 bin ziyaretçiye ve 5 milyon hit'e ulaştı.

Doğan Online'ın piyasaya sunduğu e-kolay net'in yeni reklam kampanyasının tanıtımı nedeniyle önceki akşam düzenlenen toplantıda konuşan DOL Genel Müdürü Hanzade Doğan, ‘‘Türkiye'nin en büyük içerik üreticisi olan Doğan Grubu olarak değişik formatlarda içerik üretiminde başarılı olduk’’ dedi. Hanzade Doğan, şöyle devam etti:

‘‘Bir konunun gazete, dergi, tv, kitap ve radyolarda işlenme şekli arasında farklılıklar vardır. Aynı şey İnternet için de geçerli. Bu nedenle grubumuz içindeki bilgi birikimini ve sinerjileri kullanarak bir yapı geliştirdik. Sitede finans, spor, araba, sağlık, sinema, haber, hava durumu ve şehir rehberi başlıkları altında, abonelerimize derin bir bilgi kaynağı ve hem birbirleriyle hem de bizimle iletişimde olabilecekleri interaktif bir yapı ve güvenli bir alışveriş ortamı sunuyoruz. E-kolay net'den, hem bireyler hem de iş dünyası faydalanacak.’’

Hanzade Doğan, DOL'un, kullanıcılarına en iyi hizmeti verebilmek amacıyla İnfoshop.com.tr ve Tradecnet.com sitelerini de bünyesine kattığını belirtti.

2000 yılında dünyada 172 milyon kişinin internet kullanıcısı olduğuna işaret eden Hanzade Doğan, şöyle konuştu:

‘‘Avrupa ülkelerinde 1996'da yüzde 15 olan internete girme oranı 2000 yılında yüzde 50'ye ulaştı. Bu çarpıcı rakamlar, internetin Türkiye'de önlenemez bir hızla büyüyüp hem bireylerin hem de iş dünyasının içinde yerini alacağını gösteriyor.’

KULLANICILARINI TANIYOR

Siteleri geliştirirken temel hedeflerinden birinin kullanıcıları yakından tanımak olduğunu belirten Hanzade Doğan, bu konudaki çalışmaları da şöyle aktardı:

‘‘Bu yüzden elimizdeki gelişmiş yazılımlarla abonelerimizin hangi kanallarda ne kadar zaman geçirdiğini, ne satın aldığını, ne kadar sıklıkta ziyaret ettiğini takip ediyoruz. Böylece, bireylere özel, onların ilgi alanlarına göre hem reklam, hem içeriz sunabilme potansiyelimiz var. e-kolay üyesi olanlar yarattığımız zengin Türkçe içerik dünyasından faydalanacak.’’

Sunal: İnek Şaban, Davaro bitti, yaşasın e-kolay.net

DOĞAN Online'ın (DOL) tanıtım gecesi, reklam ve basın dünyasını biraraya getirdi. Sunset'de önceki akşam düzenlenen gecede, Serdar Erener'in sahibi olduğu Reklam Evi'nin çektiği ve ünlü oyuncu Kemal Sunal rol aldığı reklam filmi tanıtıldı. İlk kez bir reklam filminde oynayan Sunal, ‘‘Teklif geldiği zaman çok düşündüm. Daha önce beni Davaro, İnek Şaban diye çağırıyorlardı. Ama artık sokaktaki insanlar arkamdan e-kolay diye bağırıyor’’ dedi.

Yeni reklam kampanyasının tanıtıldığı davete Doğan Medya Grubu Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ, Doğan Medya Grubu Başkan Yardımcısı ve Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ertuğrul Özkök, Hürriyet Pazarlama Operasyon Grup Başkanı Vuslat Doğan Sabancı, Kanal D İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Arzuhan Yalçındağ, Doğan Burda Rizzolli Genel Müdürü Neslihan Tokcan, Kanal D Genel Müdürü Faruk Bayhan, Kanal D Genel Yayın Yönetmeni Tuncay Özkan ve Milliyet Gazatesi Genel Yayın Müdürü Yalçın Doğan ile dünyasının ünlü isimleri Abdullah Oğuz, Çınar Kılıç ve Alinur Velidedeoğlu katıldı.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!