Güncelleme Tarihi:
Açılış konuşması, TÜAD Başkanı Ali Levent Orhun tarafından yapılacak olan zirvede İçişleri Bakanı Prof. Dr. Beşir Atalay “Devlette Değişimi” anlatacak. Zirvede ayrıca farklı sektörlerin üst düzey yöneticileri değişimin kendi sektör ve şirketlerinde yansımalarını katılımcılarla paylaşacak.
Zirvede, 'değişim içinde fırsat yakalamak mı yoksa yok olup gitmek mi?' gündemi uluslararası tecrübeler tarafından konuşulacak.
Bhalla : Kuzey Afrika’daki ayaklanmalar ile müşteri memnuniyetsizliği arasında çarpıcı bir benzerlik var
The Changing Face of Marketing (Pazarlamanın Değişen Yüzü) konuşmasıyla zirvenin ikinci günkü açılışı Knowledge Kinetics CEO’su Gaurav Bhalla tarafından yapılacak. Collaborating with Customers to Co-Create Value (Müşterilerle İşbirliği Yapmak, Onlarla Değer Yaratmak) kitabının yazarı olan Gaurav Bhalla, uluslararası şirketlerde pazarlama ve inovasyon yöneticisi olarak çalıştıktan sonra kendi pazarlama ve strateji şirketini kurarak bu defa bilgi ve deneyimlerini danışmanlık yaparak uluslararası şirketler ile çalışıyor.
Bir şirketin başarısının müşteri memnuniyetinden geçtiğine inanan Bhalla, şirketlerin müşterileri ile birlikte çalışarak ortak bir konsept
yaratmalarının her iki tarafa da olumlu yansıdığını belirtiyor.
Bhalla için memnun olmayan bir müşteri, şikayetlerinin dinlenmediğini ve kendisinin fikrine önem verilmediğini düşünmesinin şirketlere geri dönüşü zor bir yola soktuğuna inanıyor.
Bhalla burada Tunus, Mısır, Libya’daki ayaklanmalar ile müşteri memnuniyeti tezi arasında ilginç bir benzerlik olduğunu da savunuyor.
Yıllarca memnuniyetsizliklerini dile getirmelerine rağmen dinlenmeyen halk ayaklanıp iktidarları sarsması büyük bir sürpriz değil.
Trend avcısı Jeremy Gutche zirveye katılıyor
Zirvenin bir diğer yabancı konuşmacısı ise Exploiting Caos (Kaostan Faydalanmak) kitabının Kanadalı yazarı , 480.000.000 toplam izlenme oranıyla ile dünyanın en çok takip edilen trend portalı Trendhunter.com’un kurucusu Jeremy Gutsche.
1978 doğumlu Jeremy Gutsche dünyaca ünlü bir trend avcısı ve kendi deyimi ile “asi bir kaşif”. Jeremy Gutsche henüz yaygınlaşmamış ve gün yüzüne çıkmamış trendleri, modaları önceden keşfeden bir trend avcısı.
Trendhunter.com’u girişimcilerin biraraya gelip fikir alışverişinde bulunmalarını sağlayacak bir platform olarak kuran Gutsche, kendi kariyerini de böylece başlatmış oldu.
Exploiting Caos adlı kitabında ise Gutsche, özellikle 2007’de dünyayı sarsan krizin yarattığı kaos dönemlerinin yeni fikir ve atılımlar için uygun bir ortam sağladığını savunuyor.
Gutsche dünyanın en önemli markalarının bu tür zor dönemlerde kurulduğunu ve bugün dünya markası haline geldiğini Disney, CNN, MTV, Hyatt, Microsoft, Apple, HP gibi firmalarla örnekliyor.