Güncelleme Tarihi:
Geçen yıl yüzde 41 artışla 150 milyon TL ciro elde ettiklerini söyleyen Domino’s Pizza Türkiye Genel Müdürü Aslan Saranga, “2010 yılı performansımız sayesinde Domino’s Pizza’nın en hızlı büyüyen ilk 3 pazarından biri olduk. Böylece, Türkiye pazarı tüm dünyadaki Domino’s Pizza pazarları arasında 9’uncu sıraya yerleşti” dedi. Saranga, ‘5 yılda 500 şube’ hedefi koyduklarını açıklarken, “2015 yılı sonunda ciromuzu da 5 kat arttırarak 750 milyon TL’ye ulaştıracağız. Böylece 9’uncu sıradan ilk 5’e yükseleceğiz” diye konuştu.
2011’de 50 yeni şube
Geçtiğimiz yıl 31 yeni şubeyi daha faaliyete geçirdiklerini belirten Saranga, şunları söyledi: “Türkiye’de Domino’s Pizza restoranı sayısını 162’ye ulaştırdık. Evlere servis pazarından aldığımız pay ise yüzde 40’a ulaştı. 2011’de 12 milyon doları aşan yatırımla 50 şube daha açarak yılsonuna kadar toplamda 211 şubeye ulaşmak. Domino’s Pizza Türkiye olarak yurtdışında da şube açma planlarımız olabilir. Balkan ülkeleri ve Rusya pazarına sıcak bakıyoruz.”
Geçtiğimiz yıl Türkiye’de 12.5 milyon adet pizza sattıklarını belirten Saranga, şöyle devam etti: “Türkiye’de 30 dakikada evlere servis iddiasıyla yola çıktık ve bu süre aşılırsa müşterilerimize sipariş ettikleri pizzaların ücretini almamaya devam ediyoruz. Sattığımız pizzaların sadece yüzde 1.5-2’sini bu şekilde müşterilere hediye ediyoruz. Evlere serviste pizza, kebaptan daha fazla tüketiliyor. Pizzanın evlere servis pazarından aldığı pay yüzde 35’e ulaşırken, kebap yüzde 30, hamburger ise yüzde 10’da kalıyor.”
Pizzanın yanına sufle koydu
DOMİNO’S Domino’s Türkiye Genel Müdürü Aslan Saranga, şöyle konuştu: “Geçtiğimiz yıl yarattığımız ‘incecik’ diye adlandırdığımız pizza çeşidine talep çok fazla oldu. Menümüze sufle ekleyerek dünyada bir ilki başlatmıştık. Türkiye’de başlayan ve beğeni toplayan bu menü bugün 60 ülkeye kadar yayıldı.”