Oluşturulma Tarihi: Mayıs 27, 2004 01:44
Türkiye Doğan Yayın Holding’in ana sponsorluğunda Kurumsal Olimpiyatlar’a ikinci kez ev sahipliği yapıyor. İstanbul’un farklı mekanlarında 16 ayrı spor branşında gerçekleşecek Eurasia Corporate Games 2004’te 104 şirketten 3 bin kişi mücadele edecek.
‘KURUMSAL Oyunlar’ olarak adlandırılan Corporate Games’in kıtasal bir organizasyonu olan Eurasia Corporate Games 2004, 28-30 Mayıs tarihleri arasında Doğan Yayın Holding’in ana sponsorluğunda ikinci kez İstanbul’da yapılıyor. İstanbul’un farklı mekanlarında 16 ayrı spor branşında gerçekleşecek Eurasia Corporate Games 2004’de 104 şirketten 3 bin kişi mücadele edecek.
27 Mayıs’tan itibaren hizmet verecek Oyunların merkezi Super Center bu yıl Hilton Convention Center olarak belirlendi. 28 Mayıs Cuma akşamı yapılacak açılış kutlaması ve korteji Maçka’da Şişli Belediyesi’nin desteğiyle, katılımcı firmaların katılımıyla gerçekleşecek.
Açılış kortejine Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Özel Olimpiyatlar Türkiye Başkanı Dilek Sabancı, Oyunlar Onursal Başkanı Türkiye Spor Yazarları Derneği Başkanı Onur Belge, Ana sponsor DYH Başkan Yardımcısı Yalçın Balcı da katılacak. 29 Mayıs Cumartesi günü yapılacak Oyunların Resmi Partisi ise 29 Mayıs Cumartesi akşamı Kilyos Burc Beach’de rock müziği grupları Rebel Moves, Gripin ve Vega’nın katılımı ile gerçekleşecek.
OLİMPİYATLARIN AMACI
1988 yılından beri devam eden Corporate Games katılımcılarına takım ruhu ve kurum kültürünü aşılamak, rekabet motivasyonlarını geliştirmek, yeni müşteriler ve bağlantılar oluşturma fırsatı vermek, şirket adını, ürünlerini ve servislerini spor ve eğlence dolu bir ortamda tanıtma imkanı sağlıyor.
Lisans ve ön eleme şartı olmaksızın herkesin katılımına açık olan Eurasia Corporate Games erkek- bayan, farklı yaş kategorileriyle tüm şirketlerin bayrak ve formalarıyla katıldıkları açılış kutlaması, Oyunlar Partisi ve kapanış kutlamaları ile çok zengin bir içerik ve program ile iş dünyasını sportif platformda bir araya getiriyor.
Gedik: Kurumsal oyunlar takım ruhuna yatırım
KURUMSAL Oyunları iki yıldır ana sponsor olarak destekleyen Eurasia Corporate Games’in Olimpiyat ruhuna yeni bir bakış getirdiğini söyleyen DYH Başkan Yardımcısı Soner Gedik, ‘Biz bu projeyi; moral, takım ruhu ve zindeliğe yatırım olarak görüyoruz’ dedi.
İş dünyasının farklı alanlarda rekabeti, azimli mücadeleyi ve ekip çalışması gerektirdiğini söyleyen Gedik, ortak hedeflere ulaşmak için kurulan ekiplerin uyum ve ahenk içerisinde koordine olmaları ve bir araya gelmiş olmanın yaratacağı güç birliği başarı için çok önemli olduğunu söyledi. Gedik, ‘Kurumlarımızda, faaliyet alanı ne olursa olsun, dinamik, aktif, hedefe odaklı ve cesur takım oyuncularından oluşan yüzlerce ekip yaratıyor ve bu ekipler çoğu zaman birbirleriyle rekabet içerisinde yarışarak çıtayı en yüksek noktaya taşımaya çalışıyoruz. Aynen spor müsabakalarında olduğu gibi’ diye konuştu.
VERİMLİLİĞİ ARTIRACAK
Kurumsal Olimpiyatlar’ın, çalışan her bireyin her gün içinde olduğu iş yaşantısını, bu kez aynı dinamizmle farklı bir platforma taşıyacak bir proje olduğuna inandıklarını söyleyen Gedik, ‘Kurumsal Olimpiyatlar, sporu ve rekabeti özendirerek verimlilik ve zindeliği arttırma adına son derece önemli bir organizasyon’ dedi.
‘İş ve spor rekabetinin mükemmel birlikteliğini kurumsal olimpiyatlarda yaşayacağız’ diyen Soner Gedik, şöyle devam etit: ‘Eurasia Corporate Games 2004’de Doğan Yayın Holding bünyesindeki farklı şirketlerden toplam 400 çalışanımız bireysel ve takım olarak kendi kurumları adına yarışacaklar. Ki bu yarışmacılara bizzat ben de dahilim. Kimi zaman aynı grubun şemsiyesi altındaki şirketler birbirleriyle rakip olacak, kimi zaman da grubumuz dışındaki şirketlerin takımlarıyla rekabet edecekler. Şirket içi kademeler arasında ciddi entegrasyonların yaşandığı bu süreç sonucunda, kurumlarımızın çalışanları kısa sürede ekiplerini kurdular. Zaten Kurumsal Olimpiyatların özünde yatan felsefenin de bu olduğunu düşünüyoruz. Kurum içi ve kurumlar arasında birbirinden farklı alan ve kademelerde çalışanların ortak hedefler doğrultusunda takımlar oluşturarak keyifli iletişim platformları yaratabilmek.’
Hangi şirket kaç kişiyle katılıyor?
SPOR faaliyetlerinin en kapsamlı örneklerinden birini oluşturan oyunlara geçen yıl katılan şirketlerin yüzde 90’ı bu yıl sayılarını artırarak katılırken, yeni firmalar da Kurumsal Oyunlar’da yer alıyor.
Gima ilk kez bu yıl 109 kişi ile katılırken, yeni katılan diğer bir şirket de Çarşı Mağazacılık 100 kişiyle oyunlardaki yerini alıyor. Turkcell bu yıl da 362 kişiyle katılarak en çok katılımcı ile temsil edilen şirket olma özelliğini taşıyor. DYH bünyesindeki kuruluşlarla 370 kişiyle katılırken, Global Bilgi ise 219 kişiyle, Garanti Bankası ise 160 kişiyle oyunlarda yer alıyor.
Ana sponsor DYH
DOĞAN Yayın Holding’in (DYH) ana sponsorluğunda gerçekleşen Eurasia Corporate Games’in Destek Sponsorları; Türkiye Spor Yazarları Derneği, Quiksilver, Wall, Şişli Belediyesi.
Resmi Bağış Kurumu: Özel Olimpiyatlar Türkiye
Teknoloji Sponsoru: Dell
İnternet Sponsoru: Atlas Online
Resmi Radyo: Power FM
Resmi Turizm Acentası:
Meet Travel
Medya Sponsorları:
CNN Turk, Kanal D, Hürriyet , Milliyet, Ekonomist
Resmi Sağlık Kurumu:
Memorial Hastanesi, SOS
Yarışılacak branşlar
EURASİA Corporate Games 2004’de yer alacak 16 spor branşı, Golf, Basketbol (3’lü), Futbol (7li), Plaj Voleybolu (4’lü), Voleybol, Plaj Futbolu (5’li), Dragon Boat, Karting, Dağ Bisikleti, Petanque, Koşu, Yüzme, Tenis, Masa Tenisi, Bowling ve Tirat & Triatlon olarak sıralanıyor.
900’den fazla madalya dağıtılacak
TEK kişilik bir şirketten büyük holdinglere kadar çeşitlilik gösteren firma katılımcılarına bu yıl 900’ün üzerinde madalya dağıtılacak.
Ayrıca, Kurumsal Ödüller olarak en çok kişiyle katılan firmaya Spor Büyük Ödülü verilirken, her spor branşının şampiyonlarına Spor Şampiyona Ödülü, her bir bölümde oyun puanları en yüksek firmalara Şampiyona Bölüm Ödülü ve Oyunlarda en çok madalya kazanan kuruma da Medalist Ödülleri verilecek.
Oyunlar’ın Resmi Bağış kurumu ‘Özel Olimpiyatlar Türkiye’ ile yapılan işbirliği ile Eurasia Corporate Games’in sosyal sorumluluk ilkesi ön plana çıkarken, Türkiye’de charity (bağış) kavramının ilerlemesi yönünde çalışmalar yapılacak.