Güncelleme Tarihi:
Konuyla ilgili açıklamada bulunan Hürriyet E-Business Direktörü Kamil Özörnek, teknik altyapıdan ürün çeşitliliğine, reklam formatlarından üyelik paketlerine kadar birçok alanda profesyonel şekilde hizmet vererek rakiplerin arasından sıyrıldıklarını belirtti. 2014’te yüzde 40’lık büyüme sağladıklarını ve 2015’e de hedefledikleri gibi başarılı bir giriş yaptıklarını ifade eden Özörnek, “Sektördeki birçok bireysel emlakçının kurumsallaşmasına yardım etmek amacıyla çeşitli yenilikler getirdik. Öyle ki; verdiğimiz üyelik paketi dahilinde, emlakçıların ihtiyaç duydukları kiralık, satılık afişlerinden, emlakçıya özel web sitesine kadar birçok ihtiyaçlarını biz karşıladık. Bu da bize olan ilgiyi ve güveni arttırdı.’dedi.
Hurriyetemlak.com, geçtiğimiz aylarda başlatılan ‘Temiz İlan Kampanyası’ ile güncel olmayan ilanlara karşı önlem aldı. ‘Temiz İlan Hattı’ ile; satış ya da kiralama süreci tamamlanmış gayrimenkuller duyarlı kullanıcılar tarafından portala bildiriliyor ve gerekli işlemler başlatılıyor. Üyelerin desteği ile yürütülen kampanyanın hedefi hem üye emlak ofislerine, hem gayrimenkul arayanlara fayda sağlamak, sağlıklı ve gerçek ilanlar ile sektörü bir adım daha ileriye taşımak. Portal, gelişmiş arama özellikleriyle de kullanıcının işini kolaylaştırmıştı. Özellikle ‘Anahtar Kelimeyle Arama’ sayesinde kullanıcıların hedefledikleri ilana daha da rahat ulaşması sağlandı. Öte yandan, yayına aldığı ‘Öğrenci Yurtları’, ‘Emlak Değeri Hesaplama’, ‘Akıllı Harita’ gibi uygulamalarla da sektörde çıtayı bir adım daha yükseltti.