Oluşturulma Tarihi: Mart 22, 2012 00:00
Özsüt Genel Müdürü Yıldırım Çullu, yüzde 25 büyüme kaydettiklerini belirterek, “Önümüzdeki 5 yıllık stratejik plan çerçevesinde hedefimiz 100 milyon TL ciro yapmak” dedi.
Yurtdışı yatırımlara da ağırlık vereceklerini anlatan Çullu, şöyle konuştu: “2012 hedefimiz yılda 2.5 milyon pasta, 2 bin ton sütlü tatlı, 500 ton dondurma, 200 ton unlu mamul, 20 ton çikolata üretmek ve satmak olacak. 2010 yılı kapanış ciromuz 40 milyon TL olup, 2009’a oranla yüzde 28 büyüdük. 2011 yılını ise 50 milyon TL ile kapattık. 2012 yılı ciro hedefimiz ise yüzde 30’luk bir büyüme ile 65 milyon TL’ye ulaşmak. 2011 yılında yeni konseptimiz Özsüt Atölye ve Özsüt Fırın’a da ağırlık vermek. Ayrıca kaymaklı dondurma, keşkül, tavukgöğsü, fırın sütlaç ve kazandibi gibi sütlü tatlılarda yakın zamanda yüzde 100 keçi sütü kullanılacak. Geleneksel yöntemlerle üretilen ve hiçbir koruyucu katkı maddesinin kullanılmadığı Özsüt Yoğurt ise, nisan-mayıs aylarında, ulusal bir zincirde satışa sunulacak. Geçtiğimiz sene içerisinde Özsüt mağazalarının sayısı 145’ten 160’a çıktı.”